پرسپولیس نیوز : بعد از دومین حضور ولاتکو گروزدانووسکی در ترکیب پرسپولیس گفت و گویی با این بازیکن انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

از گلی که در اولین بازی برای پرسپولیس زدی برایمان بگو.

قطعا هر بازیکنی که تجربه بازی کردن در قاره آسیا را دارد، دوست دارد در پرسپولیس بازی کند. از طرفی وقتی در چین بودم دوست داشتم جایی باشم که بتوانم به راحتی به کشورم سفر کنم و بازی هایم هم بیشتر در چشم مربیان تیم ملی مقدونیه باشد. حالا هم خوشحالم که یک شروع رویایی در پرسپولیس داشتم و موفق شدم در هفدهمین دقیقه حضور در ترکیب این تیم گلزنی کنم. این گل برای من شیرین بود چون گل زدن در بازی اول برای هر بازیکنی رویایی و با ارزش است.

 

از حضورت در چین بگو.

من یک فصل در باشگاه چینی حضور داشتم و در 25 بازی 3 گل زدم و 7 پاس گل دادم. فکر می کنم آمارم در این تیم قابل قبول بود، به همین دلیل قبل از پیوستن به پرسپولیس 3 پیشنهاد از تیم های مطرح چین داشتم که در سوپرلیگ این کشور تیم های بزرگی هستند. ولی به خاطر دلایلی که گفتم دوست داشتم در کشور دیگری بازی کنم و پرسپولیس برای من بهترین انتخاب بود.

 

برخورد کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس با تو چگونه بود؟

وقتی به پرسپولیس آمدم حس خوبی داشتم و خیلی زود با تیم هماهنگ شدم. خوشبختانه یحیی گل محمدی هم برخورد خوبی با من داشت و و این به من کمک کرد تا خیلی زود در ترکیب تیم جا بیفتم.

 

چرا در دربی بازی نکردی؟

یکی از بزرگترین آرزوهای فوتبالی ام حضور در دربی بود، اتفاق ITC من هم رسیده بود اما متاسفانه سرماخوردگی اجازه نداد در این مسابقه همراه پرسپولیس باشم.

 

از شرایط فعلی پرسپولیس بعد از بازی با گهر بگو.

پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست، به همین دلیل نگاه های زیادی به تیم ماست. در بازی های آینده لیگ با تمام قوا بازی می کنیم، از طرف دیگر اولویت و هدف اصلی ما قهرمانی در جام حذفی است.

 

از حضور در جمع بازیکنان پرسپولیس راضی هستی؟

برخورد پرسپولیسی ها با من خیلی خوب بود، مخصوصا کریمی و مهدوی کیا به عنوان کاپیتان های تیم برخورد حرفه ای و دوستانه ای با من داشتند و این باعث شد خیلی زود در جمع بازیکنان پذیرفته شوم.

 

راستی مقدونیه شانسی برای رسیدن به جام جهانی دارد؟

مقدونیه در گروه سختی قرار گرفته است، ما با تیم های صربستان، کرواسی ، ولز ، اسکاتلند و بلژیک همگروه هستیم. این مسئله باعث شده بگویم شانس زیادی برای رسیدن به جام جهانی نداریم. خصوصا حالا که چهار امتیازی هستیم و تیم صربستان بالای سرمان است، فکر می کنم بخت زیادی برای رسیدن به جام جهانی نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)