پرسپولیس نیوز : مهاجم سابق پرسپوليس در واكنش به تيتر فوق گفت: «صفحه‌ام را هک کرده‌اند.»

محسن خلیلی به پرسپولیس برمی‌گردد! این خبری بود که در صفحه مجازی این بازیکن نوشته شده بود و خودش هم در تماس‌های مجازی که با بعضی از خبرنگاران داشت آن را به بقیه اعلام می‌کرد. اما این خبر چقدر صحت دارد؟

این سوالی است که مهاجم سابق پرسپولیس بیشتر از هر کسی می‌تواند به آن جواب دهد. خلیلی در این مورد گفت: «من هیچ صفحه‌ای در سایت‌های اجتماعی ندارم و صفحه‌هایی که به اسم من درست شده هیچ ارتباطی به من ندارد. من هم این خبر را از دوستانم شنیده ام که فردی به اسم من به آن‌ها پیغام داده که من می‌خواهم به پرسپولیس برگردم. هیچ کدام از این خبرها درست نیست. من از دوستانم خواستم تا نام او را از لیستشان حذف کنند تا از این طریق این صفحه هم هک شود. خدا را شکر این اتفاق هم افتاد و در حال حاضر آن صفحه باطل شده است.»

خلیلی در مورد شرایطش گفت: «فعلا که به صورت انفرادی تمرین می‌کنم واتفاق خاصی نیفتاده است. منتظر هستم که ببینم چه اتفاقی می‌افتد.»

محسن خلیلی در نیم فصل اول تنها چند دقیقه برای صبا بازی کرد و بعد از آن هم صمد مرفاوی او را در لیست فروش قرار داد. البته باشگاه رضایت نامه خلیلی را نداده و او همچنان بازیکن این تیم محسوب می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)