پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: بگوویچ برای فرار از مشکلات خود فرافکنی می‌کند.

عبدالحمید رمضانی در مورد صحبت‌‌های وینگو بگوویچ در مورد اینکه مشکل اش در پرسپولیس مربوط به عدم پرداخت مالیات از سوی باشگاه پاس بوده است اظهار داشت: صحبت‌های او کاملا فرافکنی است چطور او با مشکل مالیاتی دو بار در یک فصل، یک بار با ما و یکبار با پرسپولیس قرارداد بسته است مگر در دو بازی روی نیمکت پرسپولیس ننشست؟

وی ادامه داد: به نظر من مسئولان باشگاه پرسپولیس نباید بگذارند مربی‌شان مشکل خودش را گردن باشگاه دیگری بیندازد. او شب سال نو میلادی ایران را ترک کرد و به کشورش سفر کرد اگر مشکل مالیاتی داشت پس چطور توانست از ایران خارج شود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به اینکه برفرض اگر او به دلیل مشکل مالیاتی نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند گفت: اگر این طور است چرا بر سر تمرینات حاضر نمی‌شود؟ قانونی نداریم که مربی به دلیل مشکلات مالیات در تمرینات هم نباید حاضر شود او تا زمانی که در پاس همدان حضور داشت به گواه رئیس سازمان مالیاتی همدان 50 درصد مالیات او را پرداخت کرده‌ایم و او با این  صحبت‌ها به دنبال فرافکنی است.

وی در پایان گفت‌وگو اظهار داشت: من نمی‌خواهم مشکل او با کریم باقری و مهدوی‌کیا را عنوان کنم چون به من ارتباطی ندارد اما باید به این مسائل هم توجه شود. من به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس به او تذکر می‌دهم که آخرین بارش باشد که درباره باشگاه پاس اظهار نظر می‌کند و نام این باشگاه را می‌آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)