مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر از فرصت‌هايمان به خوبي استفاده مي‌كرديم، ‌مي‌توانستيم با 4 يا 5 گل صبا را شكست دهيم.

زلاتكو كرانچار پس از برتري يك بر صفر برابر صباي قم در جمع خبرنگاران عنوان كرد: بازيكنان پرسپوليس بازي خوبي نمايش گذاشتند و پيروزي در اين ديدار حق مسلم ما بود. صبا تيم قدرتمندي است، اما بازيكنان ما با انگيزه بازي كردند؛ اگر چه هر تيمي كه برابر پرسپوليس به ميدان مي‌رود با انگيزه است.
اين مربي كروات يادآور شد: در جريان 90 دقيقه؛ بازي به طور كامل در اختيار تيم ما بود و اگر از فرصت‌هاي به دست آمده به خوبي دقت مي كرديم، مي‌توانستيم با 4 يا 5 گل صبا را شكست دهيم.
وي ادامه داد: بازيكنان ما به خوبي توپ را اداره مي‌كردند، اما متاسفانه در ضربات آخر كم دقت بوديم و به خوبي از شانس‌هاي طلايي‌مان استفاده نكرديم. به هر حال من از عملكرد بازيكنانم راضي هستم و از تك‌تك آنها تشكر مي‌كنم چون مانند ديدار قبلي‌مان برابر پاس‌همدان بازي خوبي به نمايش گذاشتند.
كرانچار تاكيد كرد: از روزي كه به ايران آمدم به مردم قول دادم پرسپوليس بازي به بازي بهتر خواهد شد. امروز شاهد اين روند رو به رشد هستيم و مي‌بينيم مردم از بازي حرفه‌اي پرسپوليس خوشحال هستند. من از حمايت خوب تماشاگران كه به خوبي ما را تشويق مي‌كنند، تشكر مي‌كنم. اميدوارم همچنان با حمايت خوب هواداران سير صعودي ما ادامه داشته باشد و برابر حريفان به پيروزي برسيم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه چرا برنامه انفرادي بيش از برنامه‌هاي تاكتيكي در پرسپوليس وجود دارد، اظهار داشت: فوتبال مجموعه اي از كارهاي فردي و گروهي است. من معتقدم برابر صبا روي برنامه‌هاي تيمي چند فرصت طلايي براي گلزني داشتيم، اما به خوبي استفاده نكرديم. اين نشان مي‌دهد كه ما برنامه‌هاي تيمي خوبي داشتيم. همان توپي را كه باقري گل كرد، ميثم بائو نيز چنين فرصتي داشت كه متاسفانه به گل تبديل نشد. من مربي‌اي نيستم كه در بازي ها فقط به يك گل قانع باشم و تيم را همواره براي پيروزي با بيش از يك گل سازماندهي مي‌كنم.
كرانچار درباره علت وجود نوسان در تركيب نيمه اول با نيمه دوم پرسپوليس؛ تصريح كرد: پرسپوليس از 25 بازيكن تشكيل شده است و من قبل از هر مسابقه و با توجه به شناختم از برنامه‌هاي تاكتيكي حريفان نفرات را انتخاب مي‌كنم و به ميدان مي‌فرستم. براي اين بازي نيز با توجه به اطلاعاتم از صبا، تيم خود را چيدم و راهي ميدان كردم.هر بازيكن ارزش‌هاي خاص خودش را دارد، اما همان طور كه گفتم براي هر بازي بازيكنان مورد نظرم را بنا بر برنامه‌هاي تاكتيكي حريف به ميدان مي ‌فرستم.
سرمربي پرسپوليس درباره ضعف خط دفاعي تيمش در اين مسابقه؛ گفت: به نظرم ما در خطوط دفاع، مياني و حمله عملكرد خوبي داشته‌ايم و هماهنگي‌هايي لازم بين نفرات وجود دارد،‌ اما نبايد فراموش كنيم كه صبا در خط هافبك 3 بازيكن خوب در اختيار دارد و قوي‌ترين هافبك‌ها در اين پست براي اين تيم بازي مي‌كنند و ما بايد از همه بازيكنانم كه خواسته هاي مرا در ميدان پياده كردند تشكر كنم.
وي در مورد عملكرد حسين بادامكي در خط مياني؛ خاطرنشان كرد: بر خلاف انتقادها من از بازي بادامكي در اين پست راضي هستم. اين بازيكن همه خواسته‌هاي مرا در ميدان انجام داد و بايد از او تشكر كنم. اعتقاد ندارم كه بادامكي براي تيم ما ضعيف بازي مي‌كند بلكه وي به درستي برنامه ها را در زمين مسابقه پياده مي‌كند.
كرانچار در مورد بازي بعدي پرسپوليس برابر ذوب‌آهن يادآور شد: بازي حساسي را در هفته پنجم ليگ برتر برابر ذوب‌آهن پيش روي داريم و با برگزاري اردو در امارات خوب تمرين خواهيم كرد. با توجه به شناختم نقشه‌هاي خوبي را براي ذوب آهن مي‌كشيم و تا زمان شروع مسابقه تصميم خواهيم گرفت كه با چه تركيبي برابر اين تيم قدرتمند وارد ميدان شويم.
ديدار ذوب‌آهن و پرسپوليس دوشنبه 16 شهريور در اصفهان برگزار مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)