مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اشاره به حضور سعيدلو در سازمان تربيت‌بدني گفت: نه تنها من بلكه ديگراعضاي هيات مديره پرسپوليس نيز سعيدلو را با يك رنگ خاص نمي‌بينند چرا كه او ديگر متعلق به يك باشگاه خاص نيست و وظيفه خطيري بر عهده دارد كه بايد همه باشگاه‌ها و همه رشته‌هاي ورزشي را به يك چشم ببيند.
عباس انصاري‌فرد افزود : نگاه سعيدلو ديگر معطوف به يك باشگاه خاص نيست و با آن شناختي كه من از وي دارم، مطمئن هستم كه تمام تلاش خود را به كار خواهد بست تا همه ورزش‌ها جهش و رشد خوبي داشته باشد. البته اميدوارم حضور وي در جايگاه رئيس سازمان تربيت‌بدني بتواند مشكلات دو باشگاه قديمي و پرطرفدار پايتخت را حل كند.
وي تصريح كرد: جا دارد از تلاش‌ها و زحمات مهندس علي‌آبادي نيز تقدير و تشكر کنیم چرا كه او در مدت حضورش در سازمان تربيت‌بدني تمام تلاش خود را به كار بست و در حد توان سعي كرد منشا خدمات مثمر ثمري باشد.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به سئوالی در خصوص اينكه گفته مي‌شود اعضاي اين تيم در دو گروه جداگانه به امارات اعزام مي‌شوند تا در تورنمنت اين كشور شركت كنند، گفت: اين موضوع صحت ندارد و تمامي اعضاي تيم با يك پرواز و به صورت كامل به امارات خواهند رفت ، البته در اين سفر من در تهران خواهم ماند تا مسائل و مشكلات تيم را حل و فصل كنم.


وي با اشاره به تورنمنت امارات گفت : همان‌طور كه مي‌دانيد تيم‌هاي الكرامه سوريه، النصرامارات و يك تيم نيز از اردن در اين تورنمنت حضور خواهند داشت و هدف اصلي پرسپوليس از شركت در اين تورنمنت دوستانه ، شناخت بيش از پيش نفرات تيم است چرا كه كرانچار از ما خواسته بود تا با حضور در اين تورنمنت شرايطي را فراهم كنيم تا وي در آرامش و به دور از حاشيه‌ها بتواند همه بازيكنان را تست كرده و تركيب ايده‌آل خود را بشناسد.
انصاري‌فرد در مورد حضور عادل كلاه‌كج در تركيب تيم فوتبال پرسپوليس گفت : مشكلات وي حل شده و از هفته آينده مي‌تواند براي پرسپوليس به ميدان برود.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به سئوال خبرنگار ايلنا پيرامون مشكلات و مسائل مالي اين تيم گفت :‌ با توجه به اين‌كه موضوع اسپانسر حل شده و تنها منتظر تائيد رئيس جديد سازمان تربيت‌بدني هستيم به نظر مي‌رسد همه مشكلات در حال حل شدن است و به اميد خدا همه بازيكنان و اعضاي تيم مي‌توانند به زودي مطالبات خود را دريافت كنند تا با آرامش به فكر بازي و كسب امتيازات لازم باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)