مدافع برزيلي بارسلونا توافقش با پاري‌سن‌ژرمن را رد و اعلام کرد، به زودي قراردادش را با آبي – اناري‌ها تمديد مي‌کند.

آدريانو جدايي‌اش از بارسا را تکذيب و اعلام کرد، قرارداد جديدي را با کاتالان‌ها امضا مي‌کند.

به گزارش ايسنا،اين مدافع برزيلي که در فصل جاري نمايش خوبي در ترکيب تيمش داشته است، گفت: "مي‌خواهم تا مدت‌ها در بارسلونا بازي کنم. در اين‌جا با خانواده‌ام احساس راحتي مي‌کنم و مشکلي نمي‌بينم. مي‌خواهم بمانم و اين تصميمي است که گرفته‌ام. شايعه‌هاي زيادي درباره علاقه پاري‌سن‌ژرمن به خريد من شنيده مي‌شود. کسي با من تماس نگرفته است. اين که چرا در ترکيب اصلي قرار نمي‌گيرم، به من ربطي ندارد و به نظر مربيان برمي‌گردد. در پستي که بازي مي‌کنم، بازيکناني همچون جوردي آلبا و دني آلوس حضور دارند. هر دوي آنها بازيکنان بسيار خوبي هستند و رقابت سختي با هم داريم."

داويد دِخيا، سنگربان اسپانيايي شياطين‌سرخ در ديدار چهارشنبه شب تيمش برابر رئال مادريد نمايش بسيار خوبي داشت. آدريانو ابراز اميدواري کرد، اين دروازه‌بان جوان اسپانيايي را با پيراهن آبي‌-اناري‌ها ببيند: "دِخيا، دروازه‌بان بزرگي است. از نمايش او در ديدار برابر رئال‌مادريد شگفت‌زده شدم. دوست دارم او را در بارسلونا ببينم اما اين موضوعي است که سران باشگاه بايد درباره آن تصميم بگيرند و به من ربطي ندارد."

ويکتور والدس، سنگربان اول آبي – اناري‌ها چندي پيش اعلام کرد، نمي‌خواهد قراردادش را با اين تيم اسپانيايي تمديد کند. پس از اعلام جدايي والدس گزينه‌هاي زيادي براي جانشيني او مطرح شده‌اند که دِخيا هم يکي از آنهاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)