سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: می خواهیم در جمع چهار تیم برتر جام جهانی قرار بگیریم و می توانیم با کار و تلاش به این مهم دست یابیم.

علی دوستی‌مهر درباره آخرین وضعیت تیم ملی نوجوانان عنوان کرد: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و بازیکنان در شرایط خوب بدنی و روحی و روانی به سر می برند. ما در حال حاضر بازیکنان با کیفیتی داریم که از همه نظر بررسی شده اند و هر بازیکن برای ما پروفایل فنی و فیزیکی و پزشکی دارد.

وی ادامه داد: اردوهای فشرده ای داریم و برگزاری این اردوهای فشرده، موفقیت ما را تضمین خواهد کرد. کادر فعلی تیم ملی نوجوانان تجربه حضور در جام جهانی نیجریه را دارد و در آن جام جهانی ما از مرحله مقدماتی صعود کردیم. آن زمان هم در اردوهای پیش از جام جهانی، به صورت فشرده کار می کردیم و نتیجه اش را دیدیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان خاطرنشان کرد: ما می خواهیم در جمع چهار تیم برتر جام جهانی قرار بگیریم و می توانیم با کار و تلاش و برگزاری اردوها و تمرین های ویژه و همچنین حضور در تورنمنت های داخلی و خارجی و بازی دوستانه با حریفان اروپایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی موفقیت‌مان را تضمین کنیم. امیدوارم فدراسیون همانطور که همیشه پشتیبان تیم ملی نوجوانان بوده و اردوهای داخلی و خارجی خوبی برای این تیم تدارک دیده در برنامه ریزی های آینده چندین اردو و تورنمنت خوب خارجی را هم برای تیم ملی نوجوانان در برنامه اش قرار دهد.

دوستی مهر یادآور شد: از تیم های بزرگسال و امیدی که برای انجام بازی دوستانه به کمپ تیم های ملی می آیند یا ما را به باشگاه‌شان دعوت می کنند تشکر می کنم چرا که با بازی‌های دوستانه کمک ویژه ای به ما می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)