پرسپولیس نیوز :  دانشگاه پرسپولیس میزبان جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور خواهد بود.

جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور، فردا دوشنبه با میزبانی دانشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد. این در حالی است که چندی پیش طی حکمی داریوش سودی، رئیس دانشگاه پرسپولیس به عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور منصوب شده بود.

دانشگاه پرسپولیس با وجود آنکه دوره اول آموزشی خود را برگزار خواهد کرد با استقبال چشمگیر و خارج از ظرفیت متقاضیان روبرو شده است که مورد توجه قرار گرفت.

روز شنبه هم غلامرضا رضایی و حسین ماهینی دو تن از بازیکنان پرسپولیس برای تکمیل مراحل ثبت نام و تحویل مدارک در این دانشگاه حاضر شدند و بنابر اعلام رئیس دانشگاه قرار است طی روزهای آینده نفرات دیگری از جمع سرخپوشان هم برای تکمیل مراحل ثبت نام در دانشگاه حضور پیدا کنند.

گفتنی است، ثبت نام مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس برای بیش از 320 متقاضی پذیرفته شده در این دانشگاه تا پایان هفته تمدید شده است.

داوطلبان می‌توانند به این منظور به نشانی بزرگراه کردستان، بلوار آزادگان، خیابان بیست و پنجم، پلاک 65 مراجعه کنند.

همچنین بنابر اعلام رئیس دانشگاه پرسپولیس، دانشجویان دانشگاه پرسپولیس با موافقت مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به میمنت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، در این دوره از تخفیف 22 درصدی برخوردار خواهند شد. ضمن آنکه قرار است کلاس‌ها از هفته دوم اسفند ماه آغاز شود. اطلاعات تکمیلی و برنامه درسی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)