بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: برخورد نرمی با بازیکن پرسپولیس داشتم و داور در صحنه اخراج من اشتباه کرد.

فارس،‌ میلان سوشاک پس از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس، در مورد صحنه‌ای که منجر به اخراجش شد، گفت: برخورد بسیار نرمی با بازیکن پرسپولیس داشتم و فکر نمی‌کنم مستحق دریافت کارت دوم و اخراج از زمین بودم. این مسئله جای سؤال دارد و باید فیلم بازی را نگاه کنیم تا در این مورد نظر بدهیم. اما فکر می‌کنم داور عجله کرد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان افزود: شاید همین اخراج باعث شد یک امتیاز شیرین را از دست بدهیم اگر ما 11 نفره بازی می‌کردیم اینقدر تحت فشار قرار نمی‌گرفتیم.

همچنین احمد جمشیدیان در مورد باخت سپاهان مقابل پرسپولیس و اینکه آیا نبودش در این مسابقه تأثیری در این شکست داشت، گفت: اصلا این موضوع مطرح نیست و خدا را شکر می‌کنم که نیمکت سپاهان نیز به من می‌رسد.

بچه‌ها خوب بازی کردند و باید قبول کنیم که حق پرسپولیس پیروزی بود و آنها موقعیت‌های بیشتری داشتند. 6-7 هفته بازی‌های خوبی انجام می‌دادیم. نمی‌دانم چرا در این دیدار چندان خوب نبودیم. کسب سه امتیاز این دیدار حق پرسپولیس بود.

وی در مورد زیاد شدن فاصله سپاهان با صدر عنوان کرد: ما در دیدارهای مستقیم با استقلال و تراکتورسازی روبه‌رو می‌شویم. شانس خودمان را در آن مسابقات جست‌وجو می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم نتایج قابل‌ قبولی را کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)