مدافع رئال مادرید با اعتراض به اخراج زود هنگامش در بازی شب گذشته رئال مادرید مقابل رایو وایکانو معتقد است که اخراجش کار راحتی شده است.

  •  
  •  
  •  

سرخیو راموس شب گذشته در جریان پیروزی 2 بر صفر رئال مادرید مقابل رایو وایکانو در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لالیگا در دقیقه 18 از زمین مسابقه اخراج شد.

وی مدعی شد که شهرت وی باعث شده تا شب گذشته از سوی داور مسابقه کارت قرمز دریافت کند و از زمین مسابقه اخراج شود.

مدافع ملی‌ پوش رئال که دومین گل تیمش را در دقیقه 12 مسابقه به ثمر رساند، در 2 دقیقه 2 کارت زرد دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

وی در این باره اظهار داشت: من از شرایط ضربه خوردم. برای من طبیعی نیست که در 2 دقیقه 2 کارت زرد دریافت کنم. من بازیکنی نیستم که تکل‌های خشن انجام دهم یا رفتاری غیر ورزشی داشته باشم. اخراج سرخیو راموس راحت شده و این نگران‌ کننده است.

راموس ادامه داد: برای من سخت است که به هم‌تیمی‌هایم ضرر بزنم و باعث تغییر در تیم شوم. فوتبال اسپانیا شایسته بهترین داوران است زیرا ما بزرگترین بازیکنان را در اختیار داریم.

مدافع سفیدپوشان خاطرنشان کرد: داوران باید شرایط را تفسیر کنند. اولین کارت زرد من کاملا ناعادلانه بود و نمی‌توانید تیمی را به خاطر این حرکت 10 نفره کنید.

رئال مادرید در دور رفت رقابت‌های کوپا دل‌ری در سانتیاگو برنابئو مقابل بارسلونا و در دور رفت مرحله یک‌ هشتم لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد به تساوی یک بر یک رضایت داد. راموس در این باره معتقد است: هر 2 بازی بسیار مهم هستند. ما اولین تیمی هستیم که متقاعد شده‌ایم می‌توانیم به دور بعدی کوپا‌دل‌ری و لیگ قهرمانان صعود کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)