مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

عباس انصاري‌فرد درخواست خود براي برگزاري يك جلسه فوري با علي سعيدلو را به سازمان تربيت بدني فرستاده. او به‌دنبال فرصتي است تا در ديدار با رييس جديد سازمان مشكلات پرسپوليس را مطرح كند و براي نهايي شدن قرارداد همكاري با اسپانسر 6 ميلياردي راي اعتماد بگيرد.

در جلسه‌اي كه خارج از باشگاه برگزار شد انصاري‌فرد ظهر پنج‌شنبه ميزبان ليدرهاي پرسپوليس بود. سفره خانه سنتي پارك سبز رازي محل برگزاري اين جلسه بود و عباس انصاري‌فرد و مجيد فرخزادي هماهنگي‌هاي لازم را با ليدرهاي باشگاه انجام دادند.

بازيكنان پرسپوليس بعد از بازگشت از امارات، تست پزشكي مي‌دهند. با هماهنگي‌هاي صورت گرفته ميان مدير گروه پزشكي پرسپوليس و دكتر زرينه قرار است بعد از بازگشت تيم از امارات و قبل از بازي با ذوب‌آهن، بازيكنان پرسپوليس تست پزشكي بدهند.

عليرضا محمد براي پرداخت طلب 40 ميليوني طلبكارش فقط تا پايان امروز فرصت دارد

 و اين در حالي است كه باشگاه هنوز پيش پرداخت او را نداده. محمد به همين خاطر روز پنج‌شنبه گفت و گويي تلفني با انصاري‌فرد داشت و مديرعامل پرسپوليس قول داد كه مشكل او را حل مي‌كند.

باتوجه به نارضايتي بازيكنان از لباس‌هاي حصاري، باشگاه دوباره به فكر همكاري با آل‌اسپورت افتاده. در اين باره گفته مي‌شود در سفر به امارات، پرسپوليسي‌ها لباس‌هاي جديد خود را از آل‌اسپورت دريافت مي‌كنند.
محجوب كه براي همكاري با پرسپوليس هنوز مورد تاييد سازمان قرار نگرفته، به عباس انصاري فرد قول داده كه در صورت موافقت سعيدلو با اين همكاري، پايان هفته 700 ميليون تومان و دو هفته بعد از آن هم يك ميليارد تومان به باشگاه پرسپوليس مي‌پردازد.
با هماهنگي‌هاي صورت گرفته در سفر يك هفته‌اي به امارات، كاروان پرسپوليس يك روز را ميهمان سفارت ايران در اين كشور خواهد بود كه البته روز دقيق آن هنوز مشخص نيست

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)