مهاجم رئال مادرید فاش کرد که از حضورش در ترکیب اصلی رئال مادرید در بازی شب گذشته غافلگیر شده است.

  •  
  •  
  •  

آلوارو موراتا از حضورش در ترکیب اصلی رئال مادرید در بازی شب گذشته مقابل رایو وایکانو بیشترین استفاده را برد و اولین گل بازی را در دقیقه 3 به ثمر رساند.

بازیکن تیم ذخیره‌های رئال در خصوص این مسابقه اظهار داشت: گاهی چنین اتفاقاتی می‌افتد. زندگی همین است و من از پیروزی تیم خوشحالم.

وی ادامه داد: این اتفاق اخیرا برای کایخون هم افتاده است. این مسابقه با گل‌هایی در دقایق ابتدایی مسابقه عالی شروع شد و سپس اتفاقاتی افتاد که باید آنها را بپذیریم. معیارهایی که داوران دارند را می‌شناسیم و این به آنها بستگی دارد.

موراتا خاطرنشان کرد: همیشه بازی با یک بازیکن کمتر سخت است. رایو عالی بازی کرد. آنها تیم بزرگی هستند و برای حضور در رقابت‌های لیگ اروپا خواهند جنگید.

مهاجم رئال اضافه کرد: از این که در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتم و در چنین مسابقه‌ای به میدان رفتم افتخار می‌کنم. در حال یادگیری هستم و هیچ عجله‌ای ندارم. باید گام به گام جلو بروم.

وی تصریح کرد: انتظار نداشتم در ترکیب اصلی قرار بگیرم و وقتی مورینیو این موضوع را به من گفت به شدت خوشحال شدم. شروع کردن یک مسابقه در برنابئو و زدن گل اولم در اینجا غیرقابل باور است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)