مرجع خبری پرسپولیس : تخلف بازیکنان پرسپولیس و صبا را گزارش نکردم/ ازقضاوت درآزادی لذت بردم

داور دیدار پرسپولیس – صبای قم تاکید کرد در گزارش خود از این بازی به برخورد محسن بیات و جلال اکبری اشاره‌ای نکرده است.

خداداد افشاریان در خصوص صحنه برخورد و درگیری محسن بیات و جلال اکبری در پایان دیدار پرسپولیس – صبای قم ، گفت: زمانی که بازی تمام شد، بازیکنان شماره 17 پرسپولیس (جلال اکبری) و شماره 8 صبای قم (محسن بیات) باهم درگیری مختصری پیدا کرده و به سمت یکدیگر ضربات دستی را پرتاب کردند.

وی ادامه داد: از دید من به عنوان داور مسابقه حرکت آنها جریمه‌اش یک کارت زرد بود که بدون درنگ به این بازیکنان کارت نشان دادم. اکبری که در جریان بازی یک کارت زرد دریافت کرده بود با دریافت کارت زرد دوم پس از پایان مسابقه، دو اخطاره و از زمین اخراج شد.

افشاریان در پاسخ به این پرسش که “آیا در گزارش خود به مورد درگیری بیات و اکبری اشاره کرده‌اید؟”، گفت:

 همانطور که عنوان کردم، مورد تخلف این دو بازیکن به اندازه ای نبود که جریمه‌ای بیشتر از یک کارت زرد برای آنها در نظر گرفته شود. به همین خاطر در گزارش خود به درگیری آنها اشاره‌ای نکردم، حال آنکه در گزارش ناظر بازی یا داوری به این مورد اشاره شده باشد یا آن را حرکتی غیرورزشی قلمداد کرده باشند را نمی دانم.

داور دیدار پرسپولیس – صبای قم با ابراز خرسندی از قضاوت این دیدار گفت: برای من قضاوت این بازی خیلی عالی بود و بازی را بدون مشکل داوری کردم. خوشبختانه فضای خوبی بر ورزشگاه حاکم بود، نور ورزشگاه شرایطی مطلوب داشت و چمن از کیفیت فوق العاده ای برخوردار بود. من برای اولین بار بود که از قضاوت در ورزشگاه آزادی به اندازه کافی لذت بردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)