فارس: دروازه‌بان تبم راه‌آهن پس از جلسه با مدیر عامل این باشگاه گفت: وقتی رئیسی‌کیا را دیدم یاد غزنوی و واعظ آشتیانی افتادم.

  •  
  •  
  •  

 محمد محمدی در خصوص جلسه اش با مدیر عامل باشگاه راه آهن اظهار داشت: مهمترین اتفاق این جلسه این بود که رئیسی کیا برخورد بسیار گرمی با من داشت و باعث دلگرمی ام شد. انصافا وقتی ایشان را دیدم به یاد دارا غزنوی مدیر عامل سابق سایپا و واعظ آشتیانی افتادم و فهمیدم هنوز مدیران با صداقت در فوتبال ما حضور دارند.

وی افزود: وقتی صحبت های رئیسی کیا را شنیدم مشکل خودم را فراموش کردم و حدود 2 ساعت در خصوص مسائل مختلف صحبت کردیم. هنوز هم می گویم مشکل من درون تیمی بود و با درایت مدیر عامل باشگاه راه آهن در حال حل شدن است. وظیفه ام بود که از برخورد خوب مدیر عامل راه آهن تشکر کنم که نشان داد روی بازیکنانش چقدر حساس است. امیدورام مثل قبل به راه آهن کمک کنم.

محمدی در خصوص اینکه چه زمانی به تمرینات راه آهن بر می گردد گفت: قرار شد تا طی امروز و فردا تماس بگیرند چون مشکلم با تیم حل شدنی است.حتی در جلسه پذیرفتم که اشتباه از طرف من بوده و باید دلیل غیبتم را با دایی در میان می گذاشتم. مسئله آنقدر هم بزرگ نبوده و فقط به خاطر غیبت این مشکل به وجود آمد که مطمئن هستم طی امروز و فردا حل خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدوارم مشکل خصوصی سازی باشگاه راه آهن نیز حل شود چون این تیم امکانات یک باشگاه حرفه ای را دارد و می تواند مثل گذشته بازیکن سازی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)