مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: پشت پرده‌هایی که در مورد بازی استقلال و فجرسپاسی مطرح شده همه را نگران کرده است.

به گزارش فارس ، محمدحسین جعفری ،‌در مورد پیروزی 2 بر یک تراکتورسازی مقابل گهر دورود و صعود دوباره این تیم به رده دوم جدول، گفت: بازی سختی را پیش رو داشتیم. گهر با تمام انگیزه به میدان آمد تا با کسب نتیجه در این مسابقه از سقوط خود جلوگیری کند. بازیکنان ما بازی را به خوبی مدیریت کردند و خدا را شکر می کنیم که نتیجه به نفع تراکتورسازی رقم خورد. همچنین جا دارد از مهمان‌نوازی بسیار صمیمی مردم خونگرم دورود تشکر کنم.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات ورزشگاه یادگار امام حل شده است، ‌افزود:‌ با کارهای خوبی که صورت گرفت ورزشگاه کاملاً آماده میزبانی از مسابقات است و تمامی نواقص رفع شده است. شهرداری به کمک ما آمد و کارهای بسیار خوبی انجام داد. شهر کم‌کم حالت میزبانی به خودش می‌گیرد و مردم آماده شروع این مسابقات هستند و هر روز به استقبال آن می‌روند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه گفته می‌شود شهرداری کمک 500میلیون تومانی به تراکتورسازی داشته است،‌ خاطرنشان کرد: این موضوع را شنیدم مثل اینکه شهرداری مصوبه‌ای را تعیین کرده تا کمکی به باشگاه تراکتورسازی کند. هنوز پولی پرداخت نشده اما گفته می‌شود این کار مصوب شده است.

وی در مورد همکاری با یک  شرکت شکلات، گفت: اسپانسری را برای خدمت‌رسانی به هواداران در نظر گرفتیم. قرار است یک شرکت شکلات کانکس‌هایی را در کنار ورزشگاه به صورت امانی در اختیار باشگاه قرار دهد تا هواداران بتوانند از امکانات آن با قیمت مناسب استفاده کنند. این کار از دیدار مقابل فجرسپاسی صورت می‌گیرد.

جعفری در مورد اسپانسر پیراهن تأکید کرد:‌ در حال مذاکره هستیم تا هرچه زودتر برای پیراهن تیم اسپانسر بگیریم. در این ارتباط رایزنی‌های خوبی صورت گرفته و تا قبل از شروع مسابقات قرارداد اسپانسر را امضاء خواهیم کرد.

جعفری در مورد مشکلات مالی تراکتورسازی گفت: هنوز مشکلات مالی داریم و دنبال تأمین منابع هستیم اما امیدواریم تلاشی که در شرف انجام است، تا اوایل اسفند به بازیکنان پرداختی داشته باشیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد دیدار این هفته تراکتورسازان مقابل فجر سپاسی گفت: بازی سختی در پیش داریم متاسفانه اتفاقی که در شیراز افتاده که استقلال 5 گل زده و پشت پرده‌های آن مطرح شده همه ما را نگران کرده است. اگر چنین صحبت‌هایی صحیح باشد و به اثبات برسد واقعاً‌ باید به حال این فوتبال گریه کرد. از این موضوع نگران هستیم، از تبریز با من تماس گرفتند و اعلام کردند در فضای مجازی بحث‌های زیادی است و این جریان بچه های فجر را تحریک کرده که مقابل ما که در تاریخ 18 اسفند با این تیم بازی داریم کارهایی را انجام دهند. حرف های عجیبی می شنویم. واقعاً‌ نگران هستیم.

وی در اعتراض به برنامه برگزاری مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: شدیدا به فاصله زمانی بازی های مان با تیم های صدر جدول  اعتراض دارم. با توجه به حساسیتی که در بالای جدول وجود دارد از مسئولان می‌خواهیم بازی‌های تیم‌های بالای جدول را در یک ساعت و یک زمان برگزار کنند و حتی 10 دقیقه هم نباید بین آن ها فاصله باشد. 8 هفته به پایان فصل باقی مانده و شرایط بسیار سخت و حساس است، به همین خاطر در خواست می کنیم بازی ها به صورت همزمان برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)