پرسپولیس نیوز :  داور دو مربی تیم فوتبال پرسپولیس را از روی نیمکت اخراج کرد.

 احمد صالحی داور مسابقه در دقیقه 60 یحیی گل‌محمدی را به دلیل اعتراض به داور از روی نیمکت پرسپولیس اخراج کرد. در این دقیقه گل‌محمدی معتقد بود توپ باید به خاطر اوت به پرسپولیس داده شود اما داور خطای بازیکن پرسپولیس را گرفته بود. گل‌محمدی پیش از خروج از میدان با داور بحث کرد.

 

وی پس از آن مجتبی حسینی مربی دیگر پرسپولیس را هم اخراج کرد!

 

هواداران پرسپولیس زمان اخراج یحیی گل محمدی از روی نیمکت به شدت به تصمیم داور اعتراض داشتند، در طرف دیگر هواداران آلومینیومی نیز هنگام خروج گل محمدی به شدت او را هو کردند.

 

در حالی که پنج دقیقه از اخراج گل محمدی گذشته بود، شیرینی، سرپرست پرسپولیس دوباره به تصمیمات داور اعتراض کرد که این کار او منجر به شعار بندرعباسی‌ها علیه او شد.

 

همچنین تعدادی از تماشاگران خانم پشت دروازه‌ آلومینیوم و در ضلع جنوبی ورزشگاه نشسته‌اند. این قسمت از استادیوم جایگاهی برای تماشاگران ندارد و تماشاگران خانم از پشت فنس‌ها نظاره‌گر بازی بودند.

 

هواداران پرسپولیس بعد از اخراج گل محمدی نیز با سر دادن شعارهایی ورود کریم انصاری فرد و محمد قاضی به زمین را خواستار شدند.

* ایمون زاید مهاجم سابق پرسپولیس که اکنون در تیم آلومینیوم بازی می‌کند از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

* هواداران آلومینیوم پرویز مظلومی سرمربی این تیم را به شدت تشویق کردند.

* هواداران آلومینیوم علیه سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس شعار می‌دهند و همچنین تماشاگران به طرف بازیکنان پرسپولیس سنگ و بطری پرتاب کردند که برخی از سنگ‌ها از  سوی  مسئولان پرسپولیس جمع آوری و به مسئولان برگزاری مسابقه  تحویل شد.

* در دقیقه 67 یکی از تماشاگران وارد  میدان شد و با برخی از بازیکنان دو تیم دست داد و سپس به سمیت میلاد میداودی رفت و او  را در آغوش گرفت. در نهایت ماموران انتظامی این تماشاگر را به بیرون هدایت کردند. میداودی از ماموران خواست که او را کتک نزنند.

دیدار دو تیم تا دقیقه 70 با نتیجه تساوی بدون گل در جریان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)