پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت: هواداران آلومینیوم چیز‌هایی به جز سنگ بر سر ما ریختند که واقعا وحشتناک بود.

سید‌جلال حسینی در خصوص بازی مقابل آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: به نظرم با توجه به شناختی که از آلومینیوم داشتیم بازی خوب و قابل قبولی را مقابل این تیم انجام دادیم. حریف ما شانس یارش بود که بازنده بازی نباشد. حق پرسپولیس در این دیدار فقط برد بود.

وی افزود: خیلی خوب بازی را شروع کردیم و چند موقعیت بسیار خوب داشتیم اما آلومینیوم نشان داد که فقط برای مساوی به زمین آمده بود و به هدفش هم رسید.

حسینی درباره مهار زاید نیز گفت: به نظر من با توجه به شناختی که از این بازیکن داشتیم نه تنها من بلکه خط دفاعی پرسپولیس زاید را مهار کرد. البته این را هم قبول دارم یک یا دو فرصت هم این بازیکن داشت.

مدافع قرمز‌پوشان درباره حواشی‌ بازی گفت: دوست ندارم وارد برخی جزئیات شوم. بندر‌عباس و آلومینیوم هواداران بسیار خونگرم و عاشق فوتبال دارد ولی پرتاب کردن اشیاء و سنگ‌ چه ماجرایی بود،نمی‌دانم.

وی افزود: خدا می‌داند اگر آن سنگ‌ها به یک نفر می‌خورد معلوم نبود که چه اتفاقی برای او خواهد افتاد. نمی‌خواهم هیچ فردی را زیر سوال ببرم و یا مساوی را به این موضوعات ربط بدهم اما باور کنید اشیایی را که بر سر ما می‌ریختند بسیار عجیب و غریب بود.

حسینی ادامه داد: تا اتفاقی برای کسی نیفتاده باید جلوی این مسائل بد را گرفت. در غیر این صورت اتفاقات بدتری رخ می دهد. باور کنید در حین بازی و هنگام گرم‌کردن هر لحظه فکر می‌کردم آن سنگ‌های بزرگ اگر به توپ جمع‌کن‌ها برخورد کند این بندگان خدا چه بلایی سرشان می‌آید و باید جواب خانواده آنها را چه  بدهیم.

حسینی ادامه داد: من وظیفه‌ام گفتن این چیز‌ها بود البته غیر از سنگ چیز‌های دیگری را نیز پرتاب می‌کردند که وحشتناک بود. من خدا را شکر می‌کنم به هیچ کس آسیبی نرسید اما امیدوارم جلوی این اتفاق‌ها را الان بگیرند، چون بعدها شاید ضربه‌ای به فوتبال ما وارد کند که دیگر نشود آن را جمع کرد.

وی در پایان درباره بحث داوری نیز گفت: من در این باره هیچ حرفی نمی‌زنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)