پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بندرعباس به سمت ما سنگ و گاهی پاره آجر پرتاب کردند.

هادی نوروزی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باور کنید هنوز هم در فکر صحنه تک به تکی هستم که توپ از کنار دروازه به اوت رفت. در آن صحنه ضربه را بد نزدم اما چون زاویه تنگ شده بود به همین دلیل توپ به اوت رفت. هرچه فکر می‌کنم نمی دانم چرا آن توپ به بیرون رفت اما برخی اوقات این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید. انشالله جبران می‌کنم.

وی درباره صحنه مشکوک پنالتی گفت: اگر بگویم که آن صحنه پنالتی بود یا خیر با دوربین‌هایی که در ورزشگاه‌ها داریم به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسیم. در آن صحنه مدافع حریف پیراهن من را کشید و با یک ضربه من را به زمین زد. حتی این صحنه در عکس‌ها نیز موجود است. من یک بار همه چیز را دیدم و به نظرم صد درصد پنالتی بود.

وی افزود: آنطوری که آقای صالحی نظر داشت، مثل اینکه باز هم تمارض دیده بود. داوران ما همه چیز را تمارض می‌بینند و به جای اعلام پنالتی به من کارت زرد دادند. احساس من این است که صد در صد پنالتی بود.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که آیا از داوری ضربه خوردید یا خیر؟‌ گفت: همه شماها بازی را دیدید. در سه صحنه که با حریف تک به تک شدیم پرچم کمک داور بلند شد. داور با سوت های اشتباه دیروز یکی از بدترین روزهای خود را داشت و دلیلش را نمی‌دانم. از طرفی دیگر از کامرانی‌فر بعید بود که آن صحنه را آفساید اعلام کرد.

وی افزود: بهتر است کامرانی‌فر فیلم بازی را ببیند، در صحنه‌ای کریم انصاری‌فرد با دروازه حریف تک به تک شد اما ناگهان خطای انصاری‌فرد را گرفتند. واقعا اتفاقات عجیبیی در زمین دیدیم که برای من جای سؤال داشت. کجای دنیا بازیکنی که با دروازه بان حریف تک به تک است برمی‌گردد روی مدافع خطا می‌کند. واقعا تشخیص بر روی چه مبنایی است؟ در صحنه‌ای دیگر همه دیدند که حق با نورمحمدی بود اما کارت گرفت.

مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی‌دانم فوتبالی‌ها چقدر از زمین هرمزگان شناخت دارند. با قدرت می‌گویم در زمین بندرعباس به هیچ‌وجه نمی‌شود فوتبال بازی کرد. ارسال 2 پاس ساده در این زمین کار مشکلی است.

نوروزی درباره حواشی‌ها بندرعباس نیز گفت: هواداران به ما لطف داشتند و در رفت و برگشت از ما حمایت کردند اما اتفاقات عجیبی رخ داد. هر قدمی که بر می داشتیم زیر پایمان سنگ بود. به آقای صالحی گفتم اگر این سنگ‌ها به ما برخورد کند باید چه کنیم که می‌گفت مسئله خاصی نیست. برخی شان حتی پاره آجر بود. برای من جای سؤال است که چرا داور بازی اینقدر از حقایق چشم‌پوشی کرد. ما امنیت جانی در بازی نداشتیم و هر لحظه امکان داشت که دچار ضربه مغزی شویم.

وی افزود: صالحی به جز داوری در برخوردهایش نیز بسیار عجیب بود و من نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم. امسال همه چیز علیه ما بود. کمیته انضباطی محسن بنگر که به عزیزترین کسانش فحاشی کردند را محروم کرده است. در داوری هم در چند بازی پنالتی‌های مسلمی را برای ما نگرفته‌اند و واقعاً همه چیز جای تعجب دارد.

وی افزود:‌ فحاشی‌هایی که به بنگر شد و به دختر او بی‌احترامی کردند همه آن را شنیدند، قطعاً مسئولان کمیته انضباطی نیز آنها را شنیده‌اند. بالاخره هر بازیکنی ظرفیتی دارد، بنگر بی احترامی می‌شنید و تحملش تمام شد تا از کوره در برود. واقعاً‌ ما باید تصمیماتی بگیریم که به درد فوتبالمان بخورد. هواداران سپاهان فحاشی کرده‌اند و بازی خود را از نزدیک می‌بینند اما بنگر محروم است. نمی‌دانم چرا اتفاقات عجیب فقط برای پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)