پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم که به بازی با ذوب‌آهن به هر طریقی که شده، برسم.

مهدی مهدوی کیا پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه یک مصدومیت بد در بدترین شرایط گریبان‌گیر من شد اما خوشبختانه الان وضعیتم خوب است و از امروز کار را شروع کرده‌ام.

وی افزود: خوشبختانه دردی ندارم و چند روز باید زیر نظر مربی بدنساز کار را دنبال کنم تا عقب افتادگی‌ها را جبران کنم، مشکلی که در حال حاضر برای من پیش آمده از چند سال قبل است و متاسفانه هر چند سال یک‌بار سراغ من آمده است.

وی ادامه داد: با بدشانسی من این بار مصدومیت حالا به سراغم آمده که امیدوارم زودتر به تیم پرسپولیس برگردم.

مهدوی‌کیا در پاسخ سوالی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: خوشبختانه در دو بازی نتیجه را به نفع خودمان تمام کردیم اما در بازی مقابل آلومینیوم با وجود فرصت‌های زیاد نتوانستیم به گل برسیم و بازی مساوی شد، در کل هدف اصلی ما جام حذفی است و باید شرایطمان را در آنجا بهتر کنیم و سپس به بازی‌های آینده لیگ برتر فکر کنیم.

وی در خصوص شایعه مشکلش با گل‌محمدی گفت: مصدومیت من طوری بود که با توجه به تجربه‌ای که از قبل داشتم باید استراحت می‌کردم، در آلمان طب سوزنی انجام می‌دادم، زیر نظر یک دکتر ایرانی، منتها در ایران این شرایط نیست و باید با ماساژ و کلی رفت و آمد در این ترافیک با شرایط خاص تمرینات را دنبال کنم. این موضوع زیاد برایم خوب نبود و به همین دلیل این دو هفته در خانه کار را دنبال کردم.

وی یادآور شد: خوشبختانه الان خوب شده‌ام و برگشته‌ام، اینکه می‌گویند دو هفته سکوت کرده‌ام به نظر شما من باید در این خصوص چه حرف می‌زدم. کادر پزشکی توضیحات لازم را درباره من داد و من هم چون این مصدومیتم ارتباط مستقیم با عصب‌های بدنم داشت کمی باید بیشتر استراحت می‌کردم، به همین دلیل دو هفته در خانه بودم.

 

همان‌طور که دیدید از امروز (شنبه) تمریناتم را زیر نظر بدنساز شروع کردم و سعی می‌کنم به بازی با ذوب‌آهن در جام حذفی برسم.

 

وی همچنین با رد شایعات مربوط به دلخوری‌اش از کادر فنی پرسپولیس گفت: با قدرت به کارم ادامه می‌دهم و از همه می‌خواهم که شایعات را فراموش کنند.

وی افزود: وقتی تمریناتمان را در کردان دنبال کردیم آنهایی که با این مسئله روبه‌رو هستند می‌دانند با وزیدن باد برای یک بازیکن مشکلاتی پیش می‌آید، در کردان نیز هوا سرد بود و باد عجیبی می‌آمد به همین دلیل من دچار مشکل شدم، امیدوارم که به بازی با ذوب‌آهن به هر طریقی که شده، برسم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)