پرسپولیس نیوز : مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت پرونده شکایت سکوبرت و وینگادا را تشریح کرد.

مصطفی شکری  در ارتباط با شکایت سکوبرت از پرسپولیس اظهار داشت: مشکل خاصی بین ما و این بازیکن وجود ندارد. مبلغی بالغ بر 12 هزار دلار خرده حسابی است که باید به او پرداخت کنیم. فیفا نامه‌ای به ما زد و ما هم لایحه‌ای به فیفا در جواب دادیم.

وی افزود: در جواب نامه فیفا در خصوص سکوبرت نوشتیم که پول قرارداد او را به وکیل وی پرداخت کرده‌ایم که ایشان اعلام کرد من وکیلی ندارم. سپس وکالتنامه‌ای را که ایشان به مدیر برنامه‌هایش داده بود را به فیفا ارسال کردیم و در آن نوشتیم که مبالغ قراردادش را به وکیلش دادیم. در کل بعید می‌دانم پرونده سکوبرت خطری برای پرسپولیس باشد البته خرده حسابی مانده که به او می‌دهیم.

وی در خصوص اظهارات وینگادا مبنی بر اینکه همه پولش را می‌خواهد،‌اظهار داشت: دست وینگادا نیست که برای ما تعیین تکلیف کند دادگاه عالی ورزش رای فیفا را شکسته و در کل ما باید 200 هزار دلار به خودش و 67 هزار دلار به دستیارانش پرداخت کنیم. پس از اینکه دادگاه عالی ورزش رایی را به نفع ما اعلام کرد، یک ماه فرصت داریم این پول را پرداخت کنیم. من هم به باشگاه اعلام کردم که از آن یک ماه هنوز باقی مانده حالا نمی‌دانم منظور وینگادا چیست و زیاد هم حرف‌های ایشان برای ما اهمیتی ندارد. چون ما طبق رای دادگاه عالی ورزش که به ما ابلاغ شده، اقدام خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)