پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولس گفت: هر سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شانس صعود ازگروه خود را دارند.

سید جلال حسینی با اشاره به بازی تیمش مقابل آلومینیوم اظهار داشت: بازی بدی نبود. در این بازی تیم ما خوب کار کرد و توپ و میدان در اختیارمان بود. موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی درباره اشتباهات داور این دیدار عنوان کرد: من کارشناس داوری نیستم و به عنوان یک بازیکن وظیفه ام نیست که درباره این اتفاقات صحبت کنم. شنیدم رویانیان صحبت هایی انجام داده و گفته از لیگ کنار می کشیم اما گفتم که در حیطه اختیارات من نیست که در این باره صحبتی انجام دهم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که "آیا هنوز هم به کسب سهمیه آسیایی از لیگ برتر امیدوار هستید؟"، تاکید کرد: ما کاری به این موضوع نداریم. بازی به بازی پیش می رویم و برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا در دیدارهای آینده نتایج خوبی بگیریم و در جدول بالاتر بیاییم.

حسینی در ادامه افزود: جای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا واقعا خالی است. هواداران پرسپولیس و کل تیم حقشان است در این بازی ها حضور داشته باشند. به عنوان بازیکنی که چند سال در این رقابت ها بازی کرده ام نیز دوست داشتم در آسیا به میدان بروم. به هر حال امسال نهایت تلاشمان را می کنیم تا برای سال آینده سهمیه آسیایی کسب کنیم.

وی درباره شرایط سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: هر سه تیم خوب هستند اما از حالا نباید به فکر قهرمانی باشند. الان باید برای صعود از گروه خود بیندیشند چرا که نیمی از بازی ها در سال آینده برگزار می شود و زمان برای تمرکز کردن روی رسیدن به عنوان قهرمانی وجود دارد. به نظر من هر سه نماینده ایران می توانند از گروهشان صعود کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)