پرسپولیس نیوز : تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ی «باشگاه» شبکه دو در واکنش به اعتراض‌ها به این برنامه، اظهار کرد: ما این حق را برای همه‌ی باشگاه‌ها قائل هستیم که ما را نقد کنند؛ اما باید بگویم که تصاویر پخش شده از بازی آلمینیوم و پرسپولیس، فتوشاپی نبود و واقعیت داشت.

مجتبی سلیم‌خانی درباره‌ی اعتراض باشگاه آلمینیوم هرمزگان به این برنامه گفت: این طبیعی است که همیشه برنامه‌های ورزشی خالی از حاشیه نبوده و نیستند و بعضا اکثر مواقع در پی پخش برنامه‌های ورزشی انتقاداتی صورت می‌گیرد. ما این حق را به تمام باشگاه‌ها می‌دهیم که ما را نقد کنند یا اینکه ما را تشویق کنند اما این را هم باید بگویم که بنده به عنوان تهیه‌کننده «باشگاه» در بازی آن روز حضور داشتم و از نزدیک شاهد تصاویر پخش شده بودم؛ متاسفانه در پایان بازی تماشاگران سنگ‌اندازی کردند به همین خاطر تمام تصاویر پخش شده از برنامه «باشگاه» واقعی بود.

همچنین وی در ادامه با اشاره به حضور رویانیان در برنامه «باشگاه»، خاطرنشان کرد: ما در برنامه‌ای که آقای رویانیان حضور داشت تصاویری پخش کردیم که تاکنون هیچ برنامه‌ای آنها را پخش نکرده بود. در پی این برنامه یکسری از آقایان در روزنامه‌ها و جاهای دیگر می‌خواهند به این باور برسند که ما به آنها پولی می‌دهیم؛ ضمن اینکه از برنامه ما با نام‌های دیگر هم نام بردند. شنیده شده که شرکت صدراسیستم پاسارگاد اسپانسر برنامه ماست اما در همین جا باید اعلام کنم و بگویم که این شرکت حامی رسمی باشگاه پرسپولیس و استقلال است و همه هزینه‌های این باشگاه را همین شرکت تأمین می‌کند و شرکت صدراسیستم پاسارگاد فقط یک هماهنگ‌کننده بین برنامه‌ی ما و باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

او اضافه کرد: اسپانسر از نظر ما به این معنی است که یک شرکت شبکه و تمامی آدم‌ها را می‌خرد اما برنامه‌ی «باشگاه» این طور نبوده و نیست. تمامی عوامل این برنامه از همکاران شبکه دو سیما هستند و اسپانسر خاصی هم ندارد و به خاطر برنامه‌های پخش شده حتی ریالی هم دریافت نکرده است. اما برنامه‌ها همیشه نیازمند یکسری تعاملات هستند که باید آنها را رعایت کنیم. در نهایت باید بگویم این شرکت فقط یک هماهنگ‌کننده است نه اسپانسر.

تهیه‌کننده‌ی برنامه «باشگاه» در پی انتقاداتی که نسبت به برنامه‌اش طی روزهای اخیر انجام شد، توضیح داد: خوشحالم که این حرف‌ها و انتقادات را می‌شنوم و باید بگویم که این انتقادات کوچکترین روحیه‌ی منفی به ما نمی‌دهد و مطمئن می‌شویم که در کارمان موفق هستیم.

سلیم‌خانی در ادامه‌ی صحبت‌های خود با تاکید بر پرداختن برنامه‌ی «باشگاه» به باشگاه‌های مختلف، بیان کرد: ما در این برنامه به تمامی باشگاه‌ها می‌پردازیم؛ ضمن اینکه این برنامه به تمامی ورزش‌ها این فرصت را می‌دهد تا خودشان را نشان دهند.

او گفت: محوریت برنامه «باشگاه» فوتبال است، چرا که طرفداران فوتبال بیشتر هستند ولی برنامه‌ی ما مختص به باشگاه خاصی نیست، اگر این طور بود ما اسم برنامه را «باشگاه» نمی‌گذاشتیم.

وی با تاکید بر اینکه از تمامی مسؤولان، مدیران و حتی مردم خواهش می‌کنم که به جای حواشی، نقطه نظرات و ضعف‌های ما را ببینند‌، خاطرنشان کرد: تاکنون اتفاقات خوب و خوشایندی برای برنامه‌ی «باشگاه» افتاده است و از همین جا از سایر مدیران، مسؤولان و حتی خود مردم خواهش می‌کنم به جای اینکه به حواشی دامن بزنند نقطه‌های ضعف و قوت خودمان را به خودمان برسانند. اما متاسفانه گویا مد شده که تا اتفاقی می‌افتد قلم انتقادمان را بلند می‌کنیم در حالی که نباید اینطور باشد.

او گفت: 50 سال است که خلاء برنامه‌ای همچون «باشگاه» در صداوسیما حس می‌شود و در اینجا باید گفت تمامی کشورها با فناوری روز پیش می‌روند، ما هم باید همین طور باشیم.

تهیه‌کننده برنامه «باشگاه» همچنین درباره‌ی به تصویب رسیدن طرح برنامه‌اش در شبکه دو سیما گفت: ما از روز اول که طرح این برنامه را به صدا و سیما تحویل دادیم، همزمان سه شبکه یعنی شبکه یک،‌ دو و سه سیما این طرح را تصویب کردند اما تصمیم گرفته شد که برنامه ما از شبکه دو سیما به روی آنتن برود و در این راستا مدیر شبکه دو و سایر مدیران و همچنین عوامل زحمات بسیاری کشیدند که من از تمامی آنها تشکر می‌کنم.

سلیم‌خانی در گفت‌وگوی خود ، اعلام کرد: در حال حاضر برنامه «باشگاه» دو روز در هفته به روی آنتن می‌رود اما همین جا می‌خواهم اعلام کنم که طی هفته‌های آینده پخش برنامه‌ی ما به سه الی چهار روز در هفته خواهد رسید. ما در برنامه «باشگاه» برای اولین بار در کشور فضایی را ایجاد کردیم که باشگاه‌ها بتوانند بدون رابطه با زبانی گویا خودشان را به هوادارانشان نشان دهند؛ ضمن اینکه «باشگاه» تنها برنامه‌ای است دقیق‌ترین وقایع‌، اخبار و تصاویر مربوط به حوزه ورزش را ارائه می‌دهد.

او گفت: فعلا در حال حاضر در فاز اول برنامه «باشگاه» که شامل 22 برنامه 30 دقیقه‌ای است، هفت باشگاه را در نظر گرفتیم. همچنین قرار است از فردا سه‌شنبه، هشتم بهمن ماه استارت باشگاه استقلال را بزنیم و مهمانان ما در این حوزه آقایان حاجی‌لو از پیشکسوتان محبوب استقلال و پاشازاده از بازیکنان تیم استقلال خواهند بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)