پرسپولیس نیوز : خیلی‌ها می‌گویند داوری‌ها به سود پرسپولیس بوده اما الان می‌بینید که برای ما هیچ چیز باقی نگذاشته‌اند. ما نمی‌خواهیم داوری‌ها به نفع‌مان باشد، همین که به ضررمان سوت نزنند در حق‌مان لطف می‌کنند.

با محرومیت علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر به احتمال فراوان محمدرضا خانزاده به عنوان مدافع میانی در ترکیب اصلی پرسپوليس مقابل سايپا به میدان خواهد رفت. خانزاده که در بیشتر بازی‌های این فصل به عنوان مدافع راست بازی کرده حالا باید تجربه جدیدی را پشت سر بگذارد.

مدافع جوان و شماره ۳۰ پرسپولیس با تایید این‌که در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد می‌گوید: «اصلا پست اصلی من مدافع میانی است و این‌‌ همان پستی است که دوست دارم در آن بازی کنم. من در راه‌آهن هم دفاع راست بازی می‌کردم اما در اصل یک دفاع وسط هستم. در زمان سرمربیگری مانوئل ژوزه هم چون با سیستم سه دفاعه بازی می‌کردیم من استاپر راست بودم اما از زمانی که آقایحیی سرمربی شده چون با دو مدافع میانی بازی می‌کنیم من تا حالا دفاع وسط بازی نکرده‌ام و این اولین باری خواهد بود که در این پست به میدان خواهم رفت.»

از خانزاده می‌پرسیم از آنجایی که بازی در این پست حساس است و یک اشتباه کوچک می‌تواند منجر به گل خوردن تیم شود، برای بازی در ترکیب اصلی استرسی نداری؟ او قاطعانه جواب می‌دهد: «والله از‌‌ همان بازی اولی که قرار بود به میدان برویم از من می‌پرسیدند برای بازی کردن استرس نداری؟ الان من ۷-۶ بازی برای پرسپولیس انجام داده‌ام. من ۳ تا بازی فیکس در تیم ملی انجام دادم و جوان ۱۸-۱۷ ساله نیستم که استرس داشته باشم. تغییر پست بازی هم زیاد برایم مهم نیست.»

مدافع جوان پرسپولیس درباره دیدار با سایپا می‌گوید: «انشاءالله به امید خدا می‌بریم تا روند خوبی داشته باشیم. البته روند ما کلا در نیم‌فصل دوم خوب بوده و با توجه به امتیازاتی که گرفتیم جزو تیم‌های اول و دومیم اما چون در نیم‌فصل اول افتضاح بودیم رتبه خوبی در جدول نداریم. مقابل آلومینیوم هم که داور خوب کار نکرد و نبردیم اما امیدوارم سایپا را ببریم.»

وی درباره بازی در کنار سیدجلال حسینی می‌گوید: «ماشاءالله آقاسید تجربه خیلی زیادی دارد و به من کمک می‌کند.»

وی در پایان در خصوص غیبت سرمربی و مربی تیمش روی نیمکت در دیدار پنجشنبه می‌گوید: «صد درصد این قضیه برایمان مشکل‌ساز می‌شود اما باید با این قضیه کنار بیاییم. خیلی‌ها می‌گویند داوری‌ها به سود پرسپولیس بوده اما الان می‌بینید که برای ما هیچ چیز باقی نگذاشته‌اند. ما نمی‌خواهیم داوری‌ها به نفع‌مان باشد، همین که به ضررمان سوت نزنند در حق‌مان لطف می‌کنند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)