مرجع خبری پرسپولیس :  در حالي كه برخي رسانه‌ها همچنان خارج شدن علي كفاشيان از معاملات مديريتي در فدراسيون فوتبال را بهترين راه حل براي مشكلات فوتبال كشورمان مي‌دانند اين امير حاج‌رضايي است كه در مقام مخالفت با اين طرز تفكر بر مي‌آيد.

اين كارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگاران تصريح كرد: «بي‌انصافي است اگر همه مشكلات فوتبال كشورمان را به عملكرد آقاي كفاشيان نسبت بدهيم. من معتقدم ريشه‌ها بايد مورد ترميم واقع شود و با رفتن آقاي كفاشيان از فدراسيون فوتبال مشكلات ما به طور كلي حل نخواهد شد.»

حاج‌رضايي ادامه داد: «مشكلات و معضلات فوتبال ما بسيار گسترده است. بنابراين با دست زدن به چنين تغييراتي هيچ دردي درمان نمي‌شود. از اين گذشته پرسش من اين است كه آيا در فوتبال ما همه به وظايف خود عمل كرده‌اند؟ آيا مجمع نمي‌تواند درباره رئيس فدراسيون فوتبال تصميم‌گيري كند كه ما مدام به رفتن آقاي كفاشيان تاكيد مي‌كنيم. با همه اين حرف‌ها بايد بگويم آدم‌هايي را كه منافع ملي را به منافع شخصي خود ترجيح مي‌دهند را خيلي دوست دارم.»

 وي در خصوص شانس پرسپوليس و استقلال براي كسب عنوان قهرماني در ليگ نهم گفت: «من معتقدم قهرمان از بين تهران و اصفهان خواهد بود. پرسپوليس و استقلال البته شانس‌هاي قهرماني هستند. اما از دو تيم قدرتمند فوتبال اصفهان هم نمي‌توان به راحتي گذشت. به نظر من پرسپوليس با حضور كرانیکار روزهاي خوبي را سپري مي‌كند و اگر اين مربي تمركز و ذهنيت خودش را بر مسائل فني تيم بگذارد پرسپوليس موفق خواهد شد.»

حاج‌رضايي همچنين به نقش موثر باقري در پرسپوليس اشاره كرد و گفت: «بازيكنان جوان بايد به باقري نگاه كنند و او را الگوي خود قرار دهند. مهم‌ترين مسئله براي يك بازيكن اين است كه بيرون از تمرين به خوبي از خودش مراقبت كند و روح و جسم خود را معتقد و حرفه‌اي نگه دارد. كريم باقري چنين ويژگي دارد. در تمرينات تيمش جدي است و در زندگي شخصي‌اش انساني سالم و ارزشمند است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)