مرجع خبری پرسپولیس : اماراتي‌ها همه كار كردند تا پرسپوليس به فينال نرسد  / چمدان عابدزاده گم شد، در هتل غذا ندادند و… 

داستان حاشيه‌هاي پرسپوليس در امارات طولاني است و بعد از حضور 24 ساعته اين تيم در شيخ‌نشين اماراتي اخبار زيادي از دبي به تهران مخابره شده. خبر اول مفقود شدن چمدان احمدرضا عابدزاده در فرودگاه دبي است كه تا ديروز پيدا نشده بود. خبر دوم نارضايتي پرسپوليسي‌ها به خصوص زلاتكو كرانچار از وضعيت هتل محل اقامت تيم يعني هتل رويال دبي بود به طوري كه حسين عبدي گفته در اين هتل به پرسپوليسي‌ها غذا نمي‌دادند. اين اتفاق منجر به تغيير مكان اسكان پرسپوليس شد تا باشگاه ايرانيان پذيراي آنها باشد. در عين حال گفته مي‌شود پرسپوليسي‌ها از بي‌برنامگي باشگاه النصر به شدت ناراضي‌اند چرا كه در جلسات هماهنگي هيچ مقام مسوول اماراتي كنار پرسپوليسي‌ها حاضر نمي‌شود. همچنين كانون هواداران النصر هم تبليغات وسيعي به راه انداخته تا هر طور شده امشب ورزشگاه آل مكتوم پر شود تا شايد النصر از پس پرسپوليس بربيايد. از قرار معلوم فتح جام اين تورنمنت براي النصري‌‌ها بسيار مهم است. آنها هر كاري كه لازم بود كردند تا پرسپوليس به فينال راه نيابد و حالا از شكست در بازي فينال به شدت مي‌ترسند. قدر مسلم بازي با پرسپوليس براي النصري‌ها از اهميت ويژه‌اي برخوردار است به طوري كه قرار شده 10 مسوول فوتبال امارات امشب در ورزشگاه آل‌مكتوم حاضر باشند و بازي پرسپوليس-النصر را از نزديك ببينند.
اما سفر به دبي حاشيه‌هاي ديگري هم داشت. چهار پنج بازيكن پرسپوليس از جمله شيث رضايي، مهدي شيري، اكبر صغيري، مهران فرضيات و حسين ناييجي كه ويزايشان دير آماده شده بود

 4 ساعت بعد از كاروان اصلي يعني ساعت 4:30 روز شنبه به سوي دبي پرواز كردند و به صورت مستقيم از فرودگاه به ورزشگاه رفتند. قبل از بازي جمعه شب ايمان مبعلي و مهرزاد معدنچي دو بازيكن ايراني النصر و الاهلي در اردوي پرسپوليس حاضر شده و با بازيكنان خوش و بش كردند. در ورزشگاه آل مكتوم دبي كه البته بعد از بازي النصر – الفيصلي تماشاگر كمتري در خود داشت حدود هزار نفر حضور داشتند كه از اين تعداد 100 نفر سوري و 500 نفر ايراني بودند. جالب اينكه ليدرهاي پرسپوليس هم در ورزشگاه حضور داشتند و با ساماندهي ايراني‌ها باعث شدند بازيكنان پرسپوليس 90 دقيقه حمايت شوند. از ميان پرسپوليسي‌ها البته كريم باقري، احمدرضا عابدزاده و زلاتكو كرانچار بيشتر از بقيه تشويق شدند. همچنين كريم باقري، ميثم بائو، حسين بادامكي، سپهر حيدري و جلال اكبري با لباس شخصي از روي سكوها بازي را تماشا كردند. شنبه شب و قبل از بازي كادر فني النصر ميزبان تورنمنت به پرسپوليسي‌ها خوشامد گفتند كه در اين بين خوش و بش فرانك پاگلزدورف سرمربي آلماني النصر و كرانچار جالب توجه بود. اما در حين بازي هم اتفاقات جالبي افتاد. در دقيقه 90 وقتي داور مسابقه سامان آقازماني را به علت خشونت مفرط با كارت زرد مواجه كرد، مهدي شيري با اعتراض شديد به داور و انداختن كارت زرد از دست او با كارت قرمز مواجه شد. جالب‌تر اينكه آقازماني لحظاتي بعد كارت زرد دوم را گرفت و به‌دليل مصدوميت با برانكارد از بازي بيرون رفت تا پرسپوليس 9 نفره شود.در حين زدن ضربات پنالتي هم اتفاق جالبي افتاد. تور دروازه‌اي كه پنالتي‌ها در آن زده مي‌شد پاره بود و دوبار توپ از آن عبور كرد تا داور شخصا دست به كار شود و تور را گره بزند. جالب اينكه وقتي پنالتي هفتم الكرامه گل نشد داور مسابقه شك داشت كه بازي تمام شده و بعد از لحظاتي راي به برتري پرسپوليس داد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)