پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل ذوب‌آهن در یک بازی که فینال زودرس بود به پیروزی رسیدیم.

مهرداد پولادی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌ آهن عنوان کرد: به اندازه کافی هواداران را ناراحت کرده بودیم ما به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم.

وی افزود: به نظرم این بازی یک فینال زودرس بود. ذوب‌آهن بسیار خوب بازی کرد و حقش در جدول لیگ برتر در رده‌های پایین نیست. این تیم جوانان خوبی دارد که با انگیزه ظاهر شدند.

بازیکن پرسپولیس افزود: 120 دقیقه سخت را سپری کردیم و طبیعی بود که بازی از کیفیتش کم شود. خوشحالم که برد شیرینی را به دست آوردیم و یک روز خوب را سپری کردیم. باید در دیدار مقابل داماش هم تمام تلاش خود را انجام دهیم این پایان کار ما نیست.

وی ادامه داد: کار دشواری پیش‌رو داریم. هرچند لیگ را از دست دادیم اما در جام حذفی با تمام قدرت حاضر خواهیم شد. امیدوارم با این برد ذره‌ای از زحمات هواداران را جبران کرده باشیم.

پولادی افزود: امروز تیمی را بردیم که قدرت زیادی دارد و یکی از تیم‌های خوب است. ذوب ‌آهن با بدشانسی در انتهای جدول قرار گرفته است. ما نیمه اول غافل‌گیر شدیم اما در نیمه دوم به خود آمدیم و در وقت‌های اضافه هم دیدید که باد به گونه‌ای می‌وزید هر توپی که نیلسون دور می‌کرد به سمت خودش باز می‌گشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)