پرسپولیس نیوز : iهافبک مقدونیه ای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از درخشش نیلسون خوشحالم و امیدوارم این موفقیت در ادامه نیز به کمک ما بیاید.

ولادتکو در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن، گفت: بازی سنگینی را مقابل ذوب‌آهن برگزار کردیم. حریف‌مان از لحاظ تاکتیکی شرایط بسیار خوبی داشت وزش باد کیفیت مسابقه را پائین آورده بود و از این لحاظ باعث شد همانند مسابقه قبل نتوانیم بازی روانی را ارائه کنیم.

وی افزود: هدف‌مان این است که به فینال جام حذفی برسیم مقابل ذوب‌آهن بازی را بد شروع کردیم و اصلا دوست نداشتیم بازی به 120 دقیقه بکشد. هرچه از زمان بازی گذشت توانستیم با شرایط آب و هوایی بیشتر کنار بیاییم. از درخشش نیلسون در این مسابقه بسیار خوشحال هستم و امیدوارم او با عملکردش ما را در رسیدن به موفقیت و قهرمانی در جام حذفی کمک کند.

ولادتکو در مورد اینکه آیا از عملکرد خودش رضایت داشت، تصریح کرد: شاید نتوانستم کیفیتی که در مسابقات قبلی ارائه می‌کردم را ارائه کنم. با تیمی بازی داشتیم که فوتبال را بسیار روان بازی می‌کرد و در جریان مسابقه زمین شرایطی داشت که توپ مدام می‌پرید. حریف‌مان از ما شناخت خوبی داشت در فوتبال همیشه فراز و نشیب وجود داشت. از این خوشحالم که غافلگیر نشدیم و با کسب یک پیروزی ارزشمند توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

بازیکن پرسپولیس تاکید کرد: همه دوست دارند فوتبال زیبایی از پرسپولیس ببینند. ما دیروز در 2 وقت 15 دقیقه فوتبال زیبایی را ارائه کردیم و هرچه در توان داشتیم به معرض نمایش گذاشتیم امیدوارم در 2 دیدار پایانی جام حذفی بتوانیم موفق باشیم و در نهایت به مقام قهرمانی برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)