پرسپولیس نیوز : مارکو پروویچ بعد از تمرین دیروز بر خلاف سایر بازیکنان درفشی فر را ترک نکرد تا به طور اختصاصی کار با وزنه انجام دهد. به همین خاطر فرصتی دست داد تا با او ، همکلام شویم.

از بازی تان در جام حذفی مقابل ذوب آهن شروع کنیم، بازی چطور بود؟

بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. سخت و نفسگیر ، چون حریفمان هم به اندازه پرسپولیس برای صعود به نیمه نهایی انگیزه داشت. ولی تیمی پیروز شد که هوشمندانه بازی کرد، به نظر من حساسیت ها و حواشی این بازی بیشتر از مسائل فنی بود اما خوشبختانه ما پیروز شدیم.

 

حالا می توانید در مورد قهرمانی حرف بزنید؟

بله حتما. پرسپولیس در نیم فصل دوم هدفگذاری داشت. می خواستیم جایگاه تیم را در لیگ برتر تغییر دهیم و در جام حذفی قهرمان شویم. خوشخبتانه حالا به هر دو هدف بسیار نزدیک هستیم، من به هواداران پرسپولیس قول می دهم که با ادامه این روند تیمشان حتما قهرمان جام حذفی می شود.

 

به نظر می رسید بازیکنان پرسپولیس روی چمن ورزشگاه اصفهان دچار مشکل شدند، در این خصوص صحبتی داری؟

به نظر من هم این مشکل وجود داشت، در دو صحنه وقتی به زمین خوردم به شدن در عضلات پایم احساس درد کردم، به طوری که فکر نمی کردم بتوانم به بازی ادامه بدهم. علاوه بر این نقطه فرود توپ مشخص نبود و نمی توانستیم تایمینگ خوبی برای انتقال توپ یا دریافت آن داشته باشیم. حیف شهر اصفهان که دو تیم خوب دارد اما یک زمین چمن استاندارد در این شهر نیست.

 

در هفته های اخیر، تو تعویض اول پرسپولیس بودی، این موضوع برایت اهمیتی ندارد؟

اینطور نبوده که من همیشه تعویض اول باشم، اما حتی اگر اینچنین باشد اعتراضی ندارم چون من همیشه تابع تصمیم مربیان هستم.

 

در جریان بازی هادی نوروزی بر سر تو فریاد می زد، ماجرا چه بود؟

چیز مهمی نبود. من و هادی با هم رفیق هستیم، او می خواست من را به بازی برگرداند. در داخل زمین صداهای زیادی می شنوید و مجبورید با صدای بلند حرف بزنید، به همین دلیل اینطور به نظر می رسد که او بر سر من فریاد می کشید.

 

برخی ها می گویند نیلسون یک بازیکن معمولی است، بعضی ها هم او را ناجی پرسپولیس می دانند، نظر تو چیست؟

به عقیده من نیلسون یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس است که تا به حال هم امتیازات زیادی به ما داده چون در هر بازی عملکرد فوق العاده ای دارد. من نمی دانم چه کسی علیه او حرف زده اما به نظر من نیلسون فوق العاده بوده و همین روند را تا پایان فصل ادامه می دهد. آن هایی که به او ایراد می گیرند، بهتر است به آمار بازی هایی که کلین شیت (بازی بدون گل خورده) دارد توجه کنند.

 

قرار بود در مورد تمدید قراردادت فکر کنی و نظرت را به باشگاه بگویی، نتیجه چه شد؟

در حال حاضر زمان مناسبی برای این کار نداریم، ما باید به هدف هایمان فکر کنیم و به دنبال کسب امتیازات بیشتر برای صعود در بازی های لیگ و جام حذفی باشیم. آخر فصل به اندازه کافی برای تصمیم گیری در این زمینه زمان داریم.

 

تا پایان فصل 6 بازی با 18 امتیاز دیگر باقی مانده است، پرسپولیس در لیگ چند امتیاز دیگر می گیرد؟

نمی توانم از حالا چیزی بگویم اما با روحیه بالا به هر بازی می رسیم و می جنگیم برای بالاترین امتیازات. هر کس بگوید از 18 امتیاز، چند امتیاز سهم پرسپولیس است واقعیت را نگفته چون در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.

 

شنیدیم صاحب آپارتمان شدی و پس از ماه ها توانستی خانواده ات را به تهران بیاوری، حالا شرایط چطور است؟

با این اتفاقات خوبی که افتاده احساس آرامش و امنیت خیلی زیادی دارم. نمی توانم احساسم را بیان کنم، فقط این را می گویم که از نظر روحی انقدر تغییر کرده ام که در بازی های بعدی نتیجه اش را می بینید. بابت این اتفاق از رویانیان و شیرینی تشکر می کنم.

 

بین هواداران پرسپولیس محبوبیت زیادی کسب کردی، در این مورد چه نظری داری؟

آن ها روح بزرگی دارند و مرا به خوبی حمایت می کنند. اگر هواداران نبودند، کارمان برای صعود در جدول لیگ برتر و موفقیت در جام حذفی، سخت ترین کار دنیا می شد. اما حالا شرایط خوب است. من از طرف همه بازیکنان پرسپولیس از هواداران ممنونم چون در هیچ شرایطی ما را تنها نمی گذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)