مرجع خبري پرسپوليس:كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به شرايط آب و هواي امارات و تحليل رفتن بدن‌ها زمان مناسبي براي اردوي تداركاتي انتخاب نشد.

كريم باقري پس از شكست 2 بر صفر پرسپوليس مقابل النصر عنوان كرد: به نظر من حضور در اين مسابقات به دليل شرايط نامطلوب آب و هوايي براي پرسپوليس نامناسب بود. با توجه به شرايط جوي هوا در امارات و تحليل رفتن بدن‌ها زمان مناسبي براي اين اردوي تداركاتي انتخاب نشد. معتقدم امارات براي فوتبال بازي كردن ايراني‌ها هم مناسب نيست.
وي ادامه داد: زمان بازي فردا با الاهلي نيز مناسب نيست و اين شرايط آب و هوايي به تيم ضربه خواهد زد، اگر در اين فرصت در تهران براي ديدار با ذوب‌آهن آماده مي‌شديم به سود بازيكنان و تيم پرسپوليس بود.

باقري تاكيد كرد: تنها نكته مثبت اين مسابقات حضور 3هزار ايراني در ورزشگاه آل‌مكتوم بود كه آنها با حضورشان به تشويق پرسپوليس پرداختند. اين مورد تعجب عرب‌ها را هم در پي داشت و مي‌تواند از خاطرات خوب من از سفر به امارات باشد، زيرا جوانان ايراني را ديدم كه با حضورشان به تيم ما روحيه دوچنداني بخشيدند.

كاپيتان پرسپوليس در مورد شرايط مسابقه با النصر اظهار داشت: در نيمه اول داور اشتباهاتي داشت كه اين اشتباهات باعث شد النصر از 2 موقعيتش بهره برده و بتواند دروازه ما را باز كند.
وي افزود: در نيمه دوم توپ و ميدان را در اختيار گرفتيم، اما متأسفانه موقعيت‌ها يكي پس از ديگري به هدر رفت و نتوانستيم النصر را در ورزشگاه خانگي‌اش شكست دهيم.
باقري در مورد درگيري پايان ديدار گفت: بازيكنان جوان در پايان مسابقه با بي‌احتياطي به فوتبالشان ادامه دادند كه با پادرمياني بزرگان تيم اين مورد نيز حل و فصل شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)