خبرگزاری فارس: پیکه: می‌توانیم صعود کنیم/ هواداران بارسا همیشه بدبین بوده‌اند

مدافع بارسلونا مطمئن است تیمش می‌تواند امشب با برتری مقابل میلان به دور بعدی لیگ قهرمانان صعود کند.

جرارد پیکه مطمئن است که تیمش امشب مقابل میلان می‌تواند با جبران نتیجه دور رفت به یک‌چهارم صعود کند.

وی در این باره اظهار داشت: احساس می‌کنم ما می‌توانیم. اعتماد به نفس داریم. مقابل یکی از بزرگترین رقبای‌مان، یک حریف سرسخت به میدان می‌رویم اما هواداران در نیوکمپ و یکی از بهترین تیم‌های تاریخ باشگاه را داریم. ما می‌توانیم صعود کنیم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم و از همان ابتدای بازی تماشاگران را با خود همراه کنیم. هواداران بارسلونا کمی دمدمی هستند اما همیشه وقتی می‌بینند مصمم شده‌ایم، از ما حمایت می‌کنند. هواداران بارسلونا همیشه بدبین بوده‌اند. کسانی که به پیروزی ما باور ندارند باید بلیت‌های‌شان را به آنهایی بدهند که مطمئن هستند ما پیروز خواهیم شد. ما به 90 هزار نفر تماشاگر که به کار ما ایمان داشته باشند، نیاز داریم.

مدافع بارسلونا خاطرنشان کرد: بیش از 80 گل در لیگ زده‌ایم که 20 گل بیشتر از گل‌های زده تیم دوم جدول است. اگر چیزی باشد که این تیم در آن کمبود نداشته باشد، آن هم گل زده است. با این حال مقابل یک تیم ایتالیایی بازی می‌کنیم و دقیقا می‌دانیم که آنها چگونه بازی می‌کنند؛ حتی اگر این تیم میلان باشد. اگر همان طور که می‌دانیم بازی کنیم، فرصت‌هایی ایجاد خواهیم کرد. کوچکترین جزئیات می‌تواند برنده این دیدار را تعیین کند.

پیکه اضافه کرد: به 4، 5، 10 یا 15 سال گذشته نگاه کنید. ما در 90 سال گذشته قهرمانی‌های زیادی در لیگ و کوپا‌دل‌ری به دست آوردیم اما هیچ وقت افتخار مهمی کسب نکردیم. کرویف رسید و ذهنیت تیم را تغییر داد. هنگام مربیگری ریکارد و پپ تاریخ را از نو نوشتیم، کاملا آن را بازنویسی کردیم. 10 یا 12 سال پیش وقتی با گل دیرهنگام ریوالدو به دور بعد رسیدیم از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختیم. این تیم شایسته مورد اعتماد بودن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)