خبرگزاری فارس: چارلتون: قصد جذب رونالدو را نداریم

اسطوره منچستریونایتد تأکید کرد به هیچ وجه قصد جذب کریس رونالدو را ندارند.

به نقل از ساکرنت، در چند ماه گذشته گمانه‌زنی‌هایی در مورد بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد شنیده شده بود. این موضوع با عدم شادی پس از گل رونالدو به منچستریونایتد در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدت بیشتری گرفت.

با توجه به آنکه رونالدو تاکنون از امضای قرارداد با رئال مادرید سر باز زده است، بازار شایعه‌ها داغ بوده و بسیاری معتقدند این بازیکن به باشگاهی بازخواهد گشت که 6 سال بسیار موفق را در آن گذرانده بود ولی اکنون بابی چارلتون، اسطوره منچستریونایتد و عضو هیئت مدیره این تیم آب سردی بر تمامی این گمانه‌زنی‌ها ریخت.

«امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو به هیچ وجه در هیچ کدام از نشست‌های هیئت مدیره یونایتد مطرح نشده است. البته او بازیکن بسیار بزرگی است و در مدتی هم که در تیم ما حضور داشت عملکردی فوق العاده به نمایش گذاشته بود. او بازیکنی بود که تیم ما در آن برهه زمانی به دنبال امضای قرارداد با او بود ولی تصور نمی‌کنم اکنون به دنبال جذب بازیکنی مانند رونالدو باشیم.»

چارلتون افزود: کریستیانو بازیکن بزرگی است، گل‌های فوق العاده‌ای به ثمر می‌رساند و یونایتد را به شدت دوست دارد ولی خب، او بازیکن ما نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)