تیم فوتبال بارسلونا با برتری چهار بر صفر برابر میلان به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2 بازی به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی تیم فوتبال بارسلونا که بازی رفت را با نتیجه 2 بر صفر در سن‌سیرو مغلوب میلان شده بود، در ورزشگاه مملو از تماشاگر نیوکمپ میزبان روسونری بود که این بازی در پایان با نتیجه 4 بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید و آبی اناری پوشان در مجموع با برتری چهار بر دو به مرحله بعد راه پیدا کرد

لیونل مسی خیلی زود و در دقیقه 5 با ضربه‌ای زیبا از روی خط محوطه جریمه دروازه میلان را گشود تا بازی بیش از پیش حساس شود و بارسلونایی‌ها امیدوار به بازگشت نتیجه دور رفت باشند.

پس از این گل بارسلونا بر شدت حملات خود افزود و در صحنه‌ای روی شوت اینیستا و با دفع ناقص آبیاتی دروازه‌بان میلان توپ به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه نیز ضربه سر مسی به پشت دروازه رفت و وارد دروازه نشد.

دقیقه 40 لیونل مسی باز هم گلزنی کرد تا بارسا نتیجه دور رفت را جبران مند و 2 بر صفر پیش افتد. در نهایت نیز نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به سود بارسا به پایان رسید.

در نیمه دوم داوید ویا در دقیقه 55 گل صعود بارسا را به ثمر رساند تا از این پس میلان از لاک دفاعی خارج شود. حملات جسته و گریخته روسونری ها به جایی نرسید تا  دقیقه 89 که آلبا تیر خلاص را زد و گل چهارم بارسلونا را وارد دروازه حریف کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)