سرمربی میلان اعلام کرد بارسلونا در ۳۰ دقیقه ابتدایی فوق العاده بوده است.

فارس و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا،‌ میلان در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد تا از رسیدن به یک چهارم باز بماند.

لیونل مسی 5 و 40، داوید ویا 55 و جوردی آلبا 90 برای بارسلونا گل زدند تا شکست 2 بر صفر دیدار رفت را جبران کرده و راهی مرحله بعد شوند.

ماسیمیلیانو آلگری در مورد این دیدار گفت: بارسلونا در این پیکار فوق العاده بود، به خصوص در 30 دقیقه ابتدایی. با توجه به فشار زیادی که وارد دروازه ما وارد می‌کردند ولی فرصت‌های گلزنی آنها اندک بود. در نیمه نخست مشکل‌های زیادی در نیمه زمین خودمان داشتیم. آنها ما را پرس کردند تا وادار به اشتباه شویم. مساله صعود به مرحله بعد همواره با سانتی متر مشخص می‌شود. نیانگ فرصت گلزنی را از دست داد و پس از آن مسی به ما گل زد. این شکست برای باشگاه، هواداران و بازیکنان جوان ما خیلی نا امید کننده است. پیش از دیدار همه امیدوار بودند تا در دیدار برگشت برابر بارسلونا بتوانیم نمایش بهتری ارائه کرده و راهی مرحله بعد شویم. در هر حال پیکار سختی بود. تا دقیقه‌های پایانی که 3 بر صفر عقب بودیم هنوز به صعود امیدوار بودیم زیرا با زدن یک گل این اتفاق می‌افتاد.

آلگری ادامه داد: تیم ما هنوز جای پیشرفت دارد. بازیکنان ما جوان هستند. 5 بازیکن ما نخستین تجربه خود در لیگ قهرمانان را پشت سر گذاشتند که به عقیده من تجربه بسیار ارزشمندی برای آنها بود. به دیدار بعدی برابر پالرمو فکر می‌کنیم و هدف ما رسیدن به لیگ قهرمانان سال آینده است. همه بازیکنان ما پس از این دیدار باید چیزهایی فرا گرفته باشند. با مشکل‌ها و سختی‌های حذف از لیگ قهرمانان اروپا آشنا شده تا با تجربه‌ای خوب به دوران فوتبال خود ادامه دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)