تیم‌ فوتبال آرسنال با وجود برتری دو بر صفر برابر بایرن مونیخ به دلیل گل زده کمتر در خانه حریف از راه یابی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

در 2 بازی آخر از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان که در بازی رفت در ورزشگاه امارات برابر میزبان خود آرسنال به پیروزی 3 بر یک رسیده بود، در ورزشگاه آلیانس آره‌نا میزبان توپچی‌ها بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود آرسنال به پایان رسید.

ژیرو در دقیقه 3 با زدن گل برای توپچی‌ها خیلی زود اندک امیدی را برای آرسنال زنده کرد چراکه با توجه به نتیجه بازی رفت آرسنال می‌بایست حداقل 3 گل در بازی امروز بزند.

در نیمه دوم نیز کوشیلنی در دقیقه 86 گل دوم آرسنال را به ثمر رساند تا حساسیت در مونیخ به اوج خود برسد. اما تلاش‌های آرسنال برای زدن گل سوم به جایی نرسید و بایرن دقایق باقی مانده را با اتلاف وقت کنترل کرد تا این تیم در عین شایستگی و با اعاده حیثیت کامل برای نتیجه عجیبی که در بازی رفت گرفته بود در مجموع با نتیجه تساوی 3 بر 3 و تنها به دلیل گل زده کمتر در خانه حریف از دور رقابت‌ها خارج شود و بایرن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

این اولین شکست بایرن پس از 23 مسابقه شکست ناپذیری بود.  دو تیم در حالی در آلمان با هم بازی می‌کردند که بازی رفت دو تیم با نتیجه سه بر یک به سود بایرن به پایان رسیده بود.

ترکیب دو تیم به این ترتیب است:
بایرن: نویر – لام، ون‌بویتن، دانته، آلابا – مارتینس، لوییز گوستاوو – مولر، کروس، روبن – مانجوکیچ
آرسنال: فابیانسکی – جنکینسون، مرتساکر، فرمالن، گیبس – آرتتا، رمزی – روسیچکی، کاسورلا، ولکات – ژیرو

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)