مهاجم پرتغالی رئال مادرید در 75 روزی كه از سال جدید میلادی گذشته، نشان داده كه چقدر برای درخشش و گلزنی جاه طلب است.

کریستیانو رونالدو در سه بازی بزرگ رئال در دو هفته گذشته برابر منچستریونایتد و بارسلونا سه گل به ثمر رساند و نقش اساسی در صعود كهكشانی‌ها به فینال جام حذفی و همچنین دور بعدی لیگ قهرمانان ایفا كرد.

او یكشنبه دو گل به سلتاویگو زد تا شمار گل‌هایش در سال 2013 را به عدد 19 برساند.

رئال در سال جدید 17 بار به میدان رفته كه رونالدو 16 مسابقه حضور داشته و در 9 بازی گلزنی كرده است. 12 گل در لیگ، 5 گل در جام حذفی و دو گل در لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا این ستاره پرتغالی بهترین شروع خود در یك سال در طول دوران بازیگری اش را تجربه كند.

او در همین مقطع از سال گذشته 15 گل زده بود، اما حالا توانسته این ركورد را بهبود ببخشد. رونالدو سال 2013 را موفقیت آمیز شروع كرد و در همان بازی نخست دو گل به سوسیداد زد. از آن به بعد او در 8 بازی لیگ به میدان رفته و توانسته دو بار برابر ختافه و سویا هت تریك كرده و دو بار نیز دروازه والنسیا و البته سلتاویگو را باز كند.

این مهاجم رئال در جام حذفی برابر سلتا، هت‌تریك كرد و در نیمه نهایی نیز دو بار موفق به گشودن دروازه بارسلونا در نوكمپ شد تا پرافتخارترین تیم اروپا گام به فینال بگذارد.

رونالدو نقش مهمی نیز در صعود رئال به یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان داشت و هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت موفق به گلزنی مقابل تیم سابقش منچستریونایتد شد.

در مجموع او در 17 بازی 19 گل برای تیم ژوزه مورینیو به ثمر رسانده و بهترین آمار دوران بازیگری اش را رقم زده است.

رئال مادرید امسال 15 بار دیرك دروازه حریفان لالیگایی خود را لرزانده كه سهم رونالدو 6 ضربه به دیرك بوده است.

این بازیكن همچنین دومین فوتبالیست برتر تاریخ رئال بوده كه توانسته در چهار فصل آمار حداقل 25 گل را از خود به ثبت برساند.

رونالدو در فصل اول 26 گل، در فصل دوم 40 گل، فصل سوم 46 و در فصل جاری نیز تاكنون 26 گل به نام خود ثبت كرده است. پیش از این تنها هوگو سانچز توانسته بود چنین ركوردی از خود در رئال مادرید بر جا بگذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)