ایپنا؛ سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه در دقایق آخر پرسپولس نتیجه برده را مساوی می کند ناشی از قدرت پایین بدنی بازیکنان، تمرینات نا مناسب و البته نا کافی این تیم است.

محمود خوردبین در رابطه با خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا از پرسپولیس و دنیای فوتبال گفت: به نظر من مهدوی کیا از لحاظ اخلاقی و فنی یکی از بزرگترین فوتبالیست های ایران بوده و می باشد، بنابراین احترامش کاملا واجب است.
وی افزود: اگر قرار است این همه بی احترامی به مهدوی کیا شود همان بهتر که از فوتبال کناره گیری کند تا اشخاصی که در حدش نیستند نتوانند به او زور بگویند.
مهاجم اسبق پرسپولیس ضمن تایید برخی نا مهربانی های اخیر علیه مهدوی کیا عنوان داشت: وی بزرگتر از آن است که بتوان به او کوچکترین بی احترامی را روا داشت، بنا براین از نظر من این بازیکن استثنایی همیشه قابل احترام است.
خوردبین در پاسخ به این سوال که آیا رفتار گل‌محمدی در قبال مهدوی‌کیا را تایید می‌کنید، گفت: خیر، اصلا این حرکات مورد تایید من نیست و گل محمدی اشتباه می کند و ایشان باید به طور کامل احترام مهدوی کیا را حفظ کند.
وی در مورد بازی خداحافظی مهدوی کیا با یکی از تیم های آلمانی گفت: لیاقت او همین است و اگر واقعا بازی خداحافظی در بین باشد باید از تیم سابقش یعنی هامبورک دعوت کنند، به شرطی که هیچگونه تبلیغات و شعاری در بین نباشد.
سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نوسانات اخیر این تیم اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس در نوسان است کما اینکه بارها بازی برده را به مساوی تبدیل کرده اند و به نظر من باید این عیب ها رفع شوند چرا که در جام حذفی لحظه ها حرف اول را می زنند و کوچکترین غفلت سبب اوت شدن یک تیم خواهد شد.
وی ادامه داد: اینکه در دقایق آخر پرسپولس نتیجه برده را مساوی می کند ناشی از قدرت پایین بدنی بازیکنان، تمرینات نا مناسب و البته نا کافی این تیم است.
خوردبین در پایان راجع به شرایط پرسپولیس در جام حذفی عنوان داشت: پرسپولیس مقابل داماش کار سختی را در پیش خواهد داشت به ویژه اینکه بازی در خانه حریف برگزار می شود، لذا باید بیش از بازی های دیگر روی این دیدار فکر و تمرین صورت گیرد، مضاف بر اینکه پرسپولیس آن مقدار که باید برای جام حذفی تمرکز داشته با شد، احتیاجی نیست که به لیگ فکر کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)