پرسپولیس نیوز : بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص خرید شب عید گفت: معتقدم که هفت سین حکم پرچم کشور را دارد و مقدس است، هفت سین قابل احترام است و خرافات نیست.

علیرضا امامی فر بازیکن سابق پرسپولیس افزود: به نظرم خرید شب عید برای ما ورزشکاران جایز نیست چرا که ما مقابل چشم مردم هستیم خوشایند نیست که در این اوضاع نامناسب اقتصادی ما ورزشکاران لباس های گران قیمت بخریم.

وی درباره کمک به خانواده در خانه تکانی گفت: من به کارهای شخصی ام برسم شاهکار کردم اصلا فرصتی برای کمک به خانواده در خانه تکانی نداشتم.

وی درباره سال 92 به نام سال مار گفت: امیدوارم که سال مار برای همه خوش یمن باشد.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص اتفاقات رخ داده درسال 91 گفت: برای من سال 91 خیلی بد و فاجعه آمیز سپری شد. اتفاقات اقتصادی و ورزشی رخ داده برای من خوشایند نبود.

امامی فر در خصوص اعتقاد به چیدن هفت سین در لحظه سال تحویل گفت: معتقدم که هفت سین حکم پرچم کشور را دارد و مقدس است هفت سین قابل احترام است و خرافات نیست چیدن سفره هفت سین در لحظه سال تحویل جزو سنت های دیرین ایرانیان بوده و ما هم در خانه سفره هفت سین می چینیم.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد رفتن به مسافرت در ایام عید گفت: در تعطیلات عید به همراه پدرخانمم به شمال می رویم.

وی درباره خرید آجیل شب عید گفت: به خاطر همرنگی با ملت ایران آجیل را تحریم کردیم تعدادی از ملت ایران نمی توانند در ایام عید آجیل بخرند به خاطر اینکه با آنها همدردی کرديم و در خانه ما آجیل پیدا نمی کنید.

وی درباره آرزویش برای ملت ایران در لحظه سال تحویل گفت: تندرستی و عاقبت به خیری جوانان دعای من در لحظه سال تحویل بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)