پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پیکان علی کریمی را در آغوش کشید.

 قبل از شروع دیدار پیکان و پرسپولیس بازار خوش و بش در کنار زمین داغ بود و در همین راستا یحیی گل محمدی به سمت نیمکت پیکان رفت و با فیروز کریمی خوش و بش کرد. پس از آن سرمربی پیکان راه نیمکت پرسپولیس را در پیش گرفت و علی کریمی را در آغوش کشید.

*هواداران تیم پرسپولیس مهدی مهدوی کیا را مورد تشویق قرار دادن که مهدوی کیا در جایگاه ویژه به احترام آنها ایستاد و برایشان دست تکان داد.

* هواداران تیم پرسپولیس با شعار «خداحافظ فینال جام حذفی، خداحافظ امیر قلعه نوعی» به استقلالی ها بابت شکست مقابل سپاهان طعنه زدند.

 

* یحیی گل محمدی پس از ورودش به زمین به صورت ویژه توسط هواداران پرسپولیس با لقب امپراطور تشویق شد.

* 10 هوادار پیکان با حضور در ورزشگاه آزادی به تشویق تیم خود می‌پردازند.  فیروز کریمی پس از اینکه وارد زمین ورزشگاه آزادی شد با  دیدن این هواداران با حرکت عجیب دو دست خود را به یکدیگر می‌زد و به آنها ابراز احساسات می‌کرد. کریمی همچنین با کلیه عوامل برگزاری بازی امروز که در کنار زمین بودند دست داد و روبوسی کرد.

* محمد نوری و امیرحسین فشنگچی دو بازیکن پرسپولیس در ابتدای بازی به سمت کریمی رفتند و از وی رخصت گرفتند. همچنین کاملی مفرد و مهدی‌زاده نیز با حضور در کنار نیمکت‌ پرسپولیس با یحیی گل محمدی به خوش و بش پرداختند.

* هواداران پرسپولیس با شعار 6 تایی‌ها از پرسپولیسی‌ها توقع تکرار نتیجه بازی رفت را داشتند.

* در ابتدای بازی نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس و کاروالیو دروازه‌بان پیکان با یکدیگر برخورد بسیار گرمی داشتند.

* مهدی مهدوی‌کیا به همراه وطن خواه و بعضی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس به همراه ادموند بزیک این بازی را از جایگاه ویژه تماشا می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)