پرسپولیس نیوز : پرسپولیس برنده باشد یا بازنده ، رفیق نیمه راه نیست ، در بهار و خزان سرخ ها جانباز پرسپولیسی هست.

شاید شما هم در تصاویر و فیلم های بازی های پرسپولیس یک مرد بشاش و ویلچر نشین را کنار زمین دیده باشید که با پرچم سرخ نام پرسپولیس را فریاد می کشد.

«موسی سلامت» جانباز 70 درصد قطع نخاعی پرسپولیس است که در اکثر مسابقات این تیم با سختی زیاد خودش را به ورزشگاه می رساند تا بازی تیم محبوبش را از نزدیک تماشا کند و پرسپولیسی ها را حمایت.

خودش می گوید: «ما همه دست به دست هم  پشت نماد وطنیم / یكصدا فریاد می زنیم ای پرسپولیس دوستت داریم  / از سرخی خون تنم  قرمزه رنگ پرچمم  / با افتخار داد می زنم  تنها جانباز پرسپولیسی منم»

اگر فکر می کنید دوآتشه ترین طرفدار تیم مورد علاقه خود هستید ، کافی است تصور کنید تمام امکانات مهیاست، هر روز یک اتومبیل شخصی درب منزل به دنبال شما می آید تا به ورزشگاه بروید، بالاخره یک روز خسته می شوید و در فراز و فرودهای نتیجه گیری، بهانه می آورید تا یک بار هم که شده در خانه گرم و نرم خود بازی را از تلویزیون تماشا کنید اما خستگی برای جانباز پرسپولیسی تعریف نشده است.

همان همت بلندی که او را راهی جهبه های دفاع از مام وطن کرد در هواداری پرسپولیس هم موسی سلامت را یاری می کند تا همیشه در سختی ها و آسانی در بردها و باخت ها بدون هیچ چشمداشتی پشت تیم محبوب خود باشد.

موسی سلامت تنها یکی از آن دوآتشه های عاشقی است که حضورش ما را بر آن داشت تا در رسای عشقش قلم بزنیم اما کدام توصیف گر است که بتواند قدر و اندازه هواداری این عشق سرخ رنگ را از هر قشر و زبانی در جای جای کشور به تحریر در آورد.  ای گرداننده چشمها و دلها ، موسی سلامت های ما را سلامت بدار.

نمونه ای از کری خوانی های جالب موسی سلامت را می توانید از اینجا تماشا کنید: فیلم

* حسن مهدوی

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)