خبرگزاری فارس: مورینیو:همیشه با کاسیاس روراست بوده‌ام/به فرهنگ چاپلوسی ارتباط ندارم

سرمربی پرتغالی رئال مادرید اعلام کرد که همیشه با دروازه‌بان و کاپیتان تیمش روراست بوده است.

ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از دیدار با گالاتاسرای در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خصوص عدم حضور کاسیاس در فهرست بازیکنان برای این دیدار اظهار داشت: کاسیاس عالی تمرین می‌کند. او باید همین طور ادامه دهد و منتظر فرصت باشد. من همیشه با او روراست بوده‌ام.

وی در پاسخ به تعداد کم گل‌های زده رئال گفت: مهم نیست که چه‌ کسی گل می‌زند و چه کسی نمی‌زند. چنین چیزی بی‌ معنا است. ما 2 شماره 9 داریم و همه می‌دانند که آنها چه‌قدر بااستعداد هستند و انتظارات زیادی از آنان دارند. هیگواین هر چند گل نزد اما در منچستر عالی بازی کرد.

سرمربی پرتغالی رئال در خصوص تعریف‌های شاگردان سابقش از وی ادامه داد: من به فرهنگ چاپلوسی هیچ ارتباطی ندارم و این بازیکنان هم اینگونه نیستند. خاطرات زیادی با این 2 بازیکن دارم. آنها همان طور که همیشه اینگونه بوده دوستان من هستند.

وی در خصوص بازی امشب مقابل گالاتاسرای خاطرنشان کرد: این تیم مربی بزرگی دارد که تجربه مسابقاتی در این سطح را دارد. او تیمش را برای دفاع، تلاش و کسب نتیجه بزرگ سازمان می‌دهد. او بازیکنان با تجربه بازی در چندین تیم اروپایی بزرگ و 3 مهاجم (دروگبا، اسنایدر و ییلماز) دارد که نمی‌خواهم نظری درباره آنها بدهم.

مورینیو اضافه کرد: باید با بیشترین انگیزه ممکن بازی کنیم. این باشگاه و تاریخی را که باید از آن دفاع کنیم، به خوبی می‌شناسیم. 9 عنوان قهرمانی بسیار زیاد است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)