خبرگزاری فارس: کونته: بایرن ثابت کرد بسیار قوی است

سرمربی یوونتوس پس از شکست ۲ بر صفر شاگردانش در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ این تیم را بسیار قدرتمند توصیف کرد.

آنتونیو کونته در خصوص شکست 2 بر صفر شاگردانش مقابل بایرن مونیخ در دور رفت مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: فکر نمی‌کنم راهکار ما در این بازی اشتباه بوده باشد؛ البته که این طور نبود.

وی ادامه داد: فقط می‌توانم از بایرن مونیخ و هاینکس به دلیل اینکه نشان دادند تیم بسیار قدرتمندی هستند، تعریف کنم. مطمئنا نیازی به عملکرد امشب تیم نبود تا این مسئله را تأیید کنیم.

سرمربی یوونتوس خاطرنشان کرد: بازی امشب نشان داد بایرن مونیخ تیم بزرگی است و همان طور که من روز قبل هم گفتم همراه با رئال مادرید و بارسلونا یکی از مدعیان قهرمانی در این مسابقات است.

کونته گفت: بایرن تیمی با استعدادهای فردی فراوان است؛ آنها از لحاظ قدرت بدنی قوی هستند، بسیار جوان هستند و به شدت دوندگی دارند؛ آنها همه چیز دارند. این که آنها با 20 امتیاز بیشتر از دورتموند صدرنشین بوندس‌لیگا هستند، شانسی نبوده است.

سرمربی یوونتوس تأکید کرد: فاصله ما با بایرن مونیخ هنوز زیاد است؛ اما می‌خواهم به شما بگویم که هنوز دور برگشت باقی مانده است و فوتبال به ما یاد می‌دهد باید قبل از قضاوت تا آخرین دقیقه یک مسابقه بجنگیم؛ پس بگذارید در پایان دور برگشت درمورد فاصله بین دو تیم از برترین‌های اروپا ارزیابی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)