خبرگزاری فارس: مورینیو: دردفاع بهتر از حمله بودیم/ نتیجه بسیار خوبی به دست آوردیم

سرمربی پرتغالی رئال مادرید پس از پیروزی تیمش مقابل گالاتاسرای تاکید کرد تیمش از لحاظ دفاعی نسبت به کار هجومی بهتر بوده است.

کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و گونزالو هیگواین شب گذشته 3 گل برای رئال مادرید به ثمر رساندند تا شاگردان مورینیو در دور رفت مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر صفر گالاتاسرای ترکیه را شکست دهند.

مورینیو پس از این پیروزی اظهار داشت: از نظر من کار دفاعی را بهتر از حمله انجام دادیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. چند موقعیت گلزنی را هدر دادیم اما از لحاظ دفاعی حریف را به خوبی ارزیابی کرده بودیم.

وی ادامه داد: با جدیت بازی کردیم. مطبوعات اسپانیایی ارزش چندانی برای گالاتاسرای قائل نبودند اما ما کاملا به آنها احترام گذاشتیم. می‌دانیم که آنها تیمی بزرگ هستند با مهاجمانی که در هر حمله خطرناک به نظر می‌رسند و ما خودمان را از لحاظ دفاعی برای رویارویی با آنها آماده کرده بودیم.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: می‌دانم که اگر در استانبول گل بزنیم، آنها مجبورند 5 گل بزنند. نتیجه بسیار خوبی به دست آوردیم اما در فوتبال چیزهای باورنکردنی زیادی دیده‌ام و هیچ‌چیز مرا شگفت‌زده نخواهد کرد. بازی کردن در استانبول مشکل است. آنها بازیکنانی با تجربه فراوان، شخصیت بزرگ و ویژگی‌های فوق‌العاده دارند.

سرخیو راموس در این بازی با شوت کردن توپ در دقایق پایانی مسابقه کارت زرد دریافت کرد تا بازی برگشت را از دست بدهد اما بتواند در نیمه‌نهایی حاضر شود. مورینیو اینکه اخطار گرفتن راموس جزو برنامه او بوده را رد کرد و گفت: این کارت زرد کمک چندانی به تیم من نمی‌کند زیرا من ژابی آلونسو را از دست دادم و می‌خواستم په‌په را در میانه میدان در استانبول به کار بگیرم اما وقتی راموس هم کارت زرد گرفت، کار کمی مشکل‌تر شد.

سرمربی سابق چلسی همچنین در خصوص صحبت کردن با دیدیه دروگبا وسلی اسنایدر پس از مسابقه افزود: در پایان مسابقه با دروگبا و وسلی صحبت کردم. آنها جزو خانواده من هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)