خبرگزاری فارس: اگر رونی می‌خواهد یونایتد را ترک کند، فقط باید به یک باشگاه برود

مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن اعلام کرده اگر همتایش در منچستریونایتد می‌خواهد این تیم را ترک کند، فقط باید به یک باشگاه برود.

در حالی که هنوز آینده وین رونی در منچستریونایتد با ابهام‌های بسیاری روبه‌رو است، سرمربی این باشگاه بارها تاکید کرده وی را در اولدترافورد نگه خواهد داشت ولی بسیاری معتقدند چون رونی در ترکیب ثابت تیمش در دیدار حساس برابر رئال مادرید به میدان نرفته است، ممکن است تابستان آینده به فروش برسد.

از سوی دیگر، زلاتان ایبراهیموویچ که تابستان گذشته از میلان راهی پاری سن ژرمن شده است، بار دیگر اعلام کرد دوست دارد رونی را در پاریس ببیند.

«رونی بازیکن بزرگی است. یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر در دنیا. تصور می‌کنم در تیم ما همه دوست دارند که او به اینجا بیاید. اگر او می‌خواهد عضوی از بهترین پروژه فوتبالی در دنیا باشد، بدون شک باید راهی پاریس شود.»

وی افزود: تنها کسی که می‌داند تصمیم او چیست خودش است. پروژه‌ای هم که اینجا در حال انجام است نیز مشخص و روشن است. اگر او می‌خواهد یونایتد را ترک کند، فقط می‌تواند راهی تیم شود که آن هم پاری سن ژرمن است. اینکه بهترین تیم فرانسه هستیم ما را خوشحال نمی‌کند بلکه دوست داریم بهترین تیم در اروپا باشیم. درک می‌کنم که چرا سران باشگاه به دنبال امضای قرارداد با رونی هستند زیرا او یکی از ۱۰ مهاجم برتر دنیا است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)