اخبار چند خطي

از ساعت 21 سه‌شنبه شب بازيكنان پرسپوليس در باشگاه ايرانيان به بدنسازي پرداخته و بعد از آن به استخر و سونا رفتند، صبح ديروز هم تمرين سبكي در دستور كار تيم قرار داشت.

حشمت مهاجراني مدير فني استيل آذين در باشگاه ايرانيان و كنار پرسپوليسي‌هاست. وي صبح ديروز در اين مكان جلسه‌اي سه نفره با زادمهر و خوردبين داشت.

با اينكه گفته مي‌شود گروهي از بازيكنان پرسپوليس عصر جمعه به تهران برمي‌گردند اما قرار شده كل تيم در دو گروه و طي ساعت 11 صبح و 16 امروز پنج‌شنبه به تهران برگردند.

مسوولان پرسپوليس از بابت عدم پرداخت هزينه‌هاي باشگاه ايرانيان از سوي النصري‌ها ناراضي بودند اما بعد از تماس تلفني انصاري‌فرد با النصر اين مشكل هم حل شد.

مصدوميت تياگو فراگا جدي است و قطعا او به ديدار مقابل ذوب‌آهن نخواهد رسيد. تياگو در دبي فقط مشغول درمان است و قرار بود ديروز MRI بگيرد. مصدوميت عليرضا حقيقي هم كاملا بهبود پيدا نكرده است.

قرار بود مازيار زارع كه عصر روز سه‌شنبه در اردوي پرسپوليس حاضر شد تماشاگر ويژه بازي پرسپوليس- الاهلي باشد. جواد كاظميان هم قصد داشت از مسوولان باشگاه عجمان اجازه گرفته و در ورزشگاه حاضر شود. مهرزاد معدنچي هم كه ديشب رودرروي پرسپوليس قرار گرفت.
درگيري محمد پروين و داور اماراتي همچنان سوژه برنامه‌هاي ورزشي شبكه تلويزيوني دبي اسپورت است. روز دوشنبه شايعه شده بود مسوولان باشگاه پرسپوليس براي پيگيري نكردن مقامات امنيتي امارات وارد رايزني شده‌اند اما ديروز اين موضوع از طرف باشگاه پرسپوليس تكذيب شد.
تا ديروز بعدازظهر خبري از اهداي پاداش 70 هزار دلاري تيم دوم تورنمنت شيخ منصور نبود. بر همين اساس پاداش دو پيروزي مقابل پاس همدان و صباي قم هم به بازيكنان پرداخت نشده بود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)