خبرگزاری فارس: ویاس بواس: امیدوارم بِیل هرچه زودتر بازگردد

سرمربی تاتنهام پس از تساوی با بازل به تنها چیزی که اشاره کرد آسیب دیدگی هافبک تیمش بود و ابراز امیدواری کرد او هرچه زودتر بازگردد.

تاتنهام در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در خانه خودی نتیجه دلخواه خود را نگرفت.

آنها با تساوی 2 بر 2 به کار خود پایان دادند و «گرت بِیل»، هافبک ولزی خود را نیز به دلیل آسیب دیدگی از دست دادند. بازیکن بازل تکل خشنی را روی قوزک پای راست بیل زد که موجب شد وی به بیرون از زمین منتقل شود.

آسیب دیدگی او برای سرمربی تاتنهام بسیار ناراحت کننده است زیرا از دست دادن مهم‌ترین بازیکن تیم می‌تواند به بهای حذف از لیگ اروپا و نرسیدن به دیدارهای اروپایی در فصل آینده منجر شود.

آندره ویاس بواس در این مورد گفت: بازیکن حریف درست روی قوزک پای بیل تکل زد. او درد زیادی احساس می‌کرد ولی امیدوار هستیم آسیب دیدگی او زیاد جدی نباشد.

آسیب دیدگی بیل در حالی رخ داد که آرن لنن و ویلیام گالاس، دیگر بازیکنان تاثیر گذار و مهم تاتنهام نیز در این دیدار با آسیب دیدگی‌های مختصری روبه‌رو شدند.

بواس در ادامه ابراز امیدواری کرد: نمی‌خواهم گرت بیل بیش از 2 دیدار تیم را از دست بدهد. البته نظر نهایی پزشکان باشگاه پس از بررسی‌های دقیق‌تر اعلام خواهد شد. دوست دارم او هرچه زودتر بازگردد زیرا بازیکن بسیار مهمی برای ما است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)