پرسپولیس نیوز : پس از صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی خبرنگاران رسانه‌های ورزشی به دلیل ممانعت نیروی انتظامی موفق به مصاحبه با بازیکنان پرسپولیس نشدند!

پس از این که تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با شکست داماش به دیدار پایانی جام حذفی فوتبال صعود کند، هواداران این تیم با ازدحام در مسیر تردد سرخ‌پوشان به سمت اتوبوس ناهماهنگی زیادی به وجود آوردند.

به همین دلیل ماموران نیروی انتظامی مسیر حرکت بازیکنان پرسپولیس به اتوبوس را مسدود کردند تا جلوی حدود 50 هواداری که قصد رساندن خود به اتوبوس و عکس گرفتن با بازیکنان را داشتند بگیرند. در این میان خبرنگاران رسانه‌های ورزشی هم موفق نشدند برای مصاحبه با بازیکنان به نزد آن‌ها بروند!

نیلسون،‌دروازه‌بان پرسپولیس به دلیل مصدومیت جزئی راهی اورژانس شد که در این مسیر سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس او را مشایعت کرد.

جایگاه خبرنگاران ورزشگاه عضدی رشت مملو از افراد متفرقه بود و بسیاری از خبرنگاران ایستاده گزارش تهیه می‌کنند.

*هواداران داماش علیه محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس و همچنین سیدجلال حسینی شعار دادند و به مدیرعامل پرسپولیس اتهامات عجیبی زدند.

*مهدی مهدوی‌کیا که در غم از دست دادن مادرش عزادار است همراه ادموند بزیک در جایگاه ویژه حضور داشت.

*در صحنه‌ای که تیم داماش حمله می‌کرد محسن بنگر از عملکرد امیرحسین فشنگچی ناراحت بود و بر سر او فریاد زد. این 2 بازیکن دقایقی با یکدیگر بحث کردند.

*علی کریمی که پشت دروازه پرسپولیس گرم می‌کرد از طرف هواداران تیمش تشویق شد. یحیی‌ گل‌محمدی در دقیقه 62 دستور داد وی وارد زمین شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)