خبرگزاری فارس: آلگری: هدف‌مان رسیدن به رتبه دوم است

سرمربی میلان تاکید کرد هدف تیمش رسیدن به رتبه دوم و حضور در لیگ قهرمانان سال آینده است.

میلان در هفته سی و دوم سری A ایتالیا در زمین خودی با تساوی یک بر یک برابر ناپولی متوقف شد.

متیو فلامینی 30 برای میلان و گوران پندف 33 برای ناپولی گلزنی کردند. با این تساوی ناپولی 63 امتیازی و در رده دوم باقی ماند و میلان نیز با 59 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

در این دیدار متیو فلامینی در دقیقه 72 از زمین اخراج شد ولی میلان باز هم تیم قدرتمندی نشان داد و به دنبال زدن گل پیروزی بود. تساوی میلان فاصله 4 امتیازی با ناپولی را حفظ کرد ولی ماسیمیلیانو آلگری ابراز امیدواری کرد تیمش در هفته‌های باقی مانده بتواند به رتبه دوم جدول برسد.

«میلان خیلی خوب بازی کرد. فقط یک اشتباه داشتیم و آن هم موجب شد تا پندف دروازه ما را باز کند. هنوز در کورس قرار داریم و می‌توانیم با فاصله گرفتن از فیورنتینا، جای ناپولی در رده دوم را بگیریم. هنوز چند هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده و هنوز هم هدف ما رسیدن به مقام دوم یا سوم برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده است.»

وی افزود: دوست داریم دوم شویم ولی رسیدن به مقام سوم نیز می‌تواند برای ما خوب باشد. در نیم فصل نخست 10 امتیاز کمتر از فیورنتینا داشتیم ولی اکنون 4 امتیاز بیشتر از آنها جمع آوری کرده‌ایم. این نشان می‌دهد که ما توانسته‌ایم نتیجه‌های بسیار خوبی بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)