خبرگزاری فارس: کارانکا: رونالدو تمام انتظارات را برآورده کرد

دستیار سرمربی رئال مادرید پس از برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو به شدت به حمایت از ستاره پرتغالی پرداخت.

آیتور کارانکا پس از پیروزی 3 بر صفر شب گذشته تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو به حمایت از کریستیانو رونالدو پرداخت.

رونالدو 2 گل اول رئال مادرید را در سن مامس وارد دروازه اتلتیک کرد. کارانکا در نشست خبری پس از بازی به دفاع از ستاره 28 ساله تیمش پرداخت و مدعی شد که وی در تمام طول بازی در حال حمله کردن بوده است.

داور مسابقه شب گذشته 6 کارت زرد از جیبش بیرون آورد که هیچ کدام را روبروی رونالدو نگرفت و کارانکا در این باره اظهار داشت: رونالدو رفتاری دارد که مردم به آن احترام می‌گذارند و برخی هم دوست ندارند. وی بدون اینکه هرگز اعتراض کند، بازی می‌کند و مجبور است چیزهای زیادی را که دوست ندارد، بشنود.

وی ادامه داد: او گل می‌زند و برای باشگاه تلاش می‌کند؛ ما از وجود رونالدو سود می‌بریم.

رونالدو در دقیقه دوم مسابقه ضربه آزاد بسیار تماشایی را به گل تبدیل کرد و در دقیقه 68 نیز گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه بیلبائو کرد. گونزالو هیگواین نیز زننده گل سوم رئال نام گرفت.

دستیار مورینیو خاطرنشان کرد: سن مامس زمین سختی است اما کریستیانو رونالدو هر چیزی را که از او انتظار می‌رفت، انجام داد. او 2 گل زد. بازیکنان بیلبائو تلاش کردند او را از کار بیندازند اما کریستیانو نشان داد چگونه در فضاهای مشکل بازی می‌کند.

در حالی که ورزشگاه سن‌مامس قرار است با پایان فصل بسته شود و اتلتیک بیلبائو به ورزشگاه جدیدی نقل مکان خواهد کرد، کارانکا در خصوص آخرین سفر رئال به این ورزشگاه معروف گفت: بازی در سن‌مامس همیشه ویژه است، به خصوص زمانی که بدانید آخرین بار است که به آنجا می‌روید. این فضا و مسابقات قبلی در تاریخ این زمین ثبت شده‌اند.

وی اضافه کرد: توسعه آن را در طول سال‌ها دیده‌ام. این ورزشگاه برای من همیشه ویژه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)