پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: هرچقدر جوسازی و موضع‌گیری ها علیه پرسپولیس بیشتر شود من و شاگردانم برای کسب عنوان قهرمانی مصمم‌تر می‌شویم.

شهرزاد مظفر در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اظهار کرد: در صحبت‌های خانم بارانی دو نکته وجود داشت که لازم دیدم راجع به آن‌ها توضیح بدهم. اول این که خانم بارانی گفته‌اند چون خانم لاهیجی دوست خانم مظفر بوده با ما برخورد بد داشته، در حالی که روحم از این کار خانم لاهیجی در بازی ملی حفاری و دلیجان اراک به عنوان نماینده فدراسیون حاضر می‌شود، خبر نداشت و از زمانی که اردوی تیم ملی نیز به پایان رسیده من با وی هیچ صحبتی نداشتم. از سوی دیگر خانم لاهیجی شرایط جدول را نمی‌داند که بخواهد عمدا کاری انجام دهد، آن هم در بازی‌ای که ملی حفاری 16 بر یک تیم دلیجان را شکست داده است.

وی ادامه داد: همچنین خانم بارانی به صحبت‌های آقای رویانیان که از هواداران خواسته بود مقابل متین ورامین به سالن بیایند اشاره داشت و گفته می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و حالا من این سوال را دارم که آیا مدیرعامل پرسپولیس حق ندارد از هواداران تیمش بخواهد به سالن بیایند؟ آیا در دور رفت و در بازی با ملی‌حفاری زمانی که مدیرعامل شرکت ملی حفاری و سرمربی تیم آقایان به سالن آمدند و سرمربی آقایان از بالا تیم را هدایت کرد، ما صدایمان درآمد؟

مظفر با بیان اینکه از سرمربی تیم ملی حفاری انتظار چنین صحبت‌هایی را نداشته، تصریح کرد: این موضوع که من با خانم پورلاهیجی بخواهم اعصاب تیم ملی حفاری را به هم بریزم،‌با عقل جور درنمی‌آید. چرا که چهار نفر از بازیکنان تیم ملی حفاری شاگردان من و خانم پورلاهیجی در تیم ملی هستند، بنابراین ایشان چیزی بگویند که وقتی مخاطب مصاحبه را می‌خواند، خنده‌اش نگیرد و حداقل یک درصد احتمال دهد این حرف‌ها واقعیت دارد. من خانم بارانی را به همان خدایی که در مصاحبه‌ی خود ازش نام برده واگذار می‌کنم.

وی افزود: در واقع جوسازی بر علیه باشگاه پرسپولیس زیاد شده و می‌خواهند هر طور شده این تیم قهرمان نشود، در حالی که هرچقدر جوسازی و موضع‌گیری‌ها بیشتر شود من و شاگردانم برای کسب عنوان قهرمانی مصمم‌تر می‌شویم و من از همه خواهش می‌کنم که ظرفیت رقابت سالم را داشته باشیم چرا که قهرمانی در لیگ با این صحبت‌ها و شرایط ارزشی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)