پرسپولیس نیوز : عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را حمایت نکند، این دو باشگاه نمی‌توانند سرپا بمانند.

عبدالرضا عزیزی درباره بحث ارز و کم شدن مربیان خارجی در ایران گفت: ما هر چه داریم از جوانان است؛ آنها بزرگترین سرمایه هستند، اگر می‌خواهیم حماسه سیاسی و اقتصادی مهیا شود باید جوانان را داشته باشیم و از آنچه مربوط به آنها است حمایت کنیم، بنابراین باید نسبت به سال گذشته اعتبار بیشتری را به آنها اختصاص دهیم.

وی درباره اختصاص بودجه یک درصد دستگاه‌های اجرایی به ورزش، اظهار داشت: این قانون وجود دارد، اما باید قوه مجریه به درستی عمل کند. لازم است رئیس‌جمهور به همه تاکید کند تا دستگاه‌ها این پول را پرداخت کنند. اگر همه سهم خودشان را بپردازند دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: تا زمانی که فوتبال خصوصی نشود فوتبال به همین صورت می‌ماند. همین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اگر دولت حمایت نکند، سرپا نمی‌مانند.

عزیزی ادامه داد: اگر خصوصی‌سازی به معنای واقعی باشد عدالت هم انجام می‌شود. تنها باشگاهی که فکر می‌کنم در مورد خصوصی‌سازی خوب عمل کرده داماش بوده که آن هم در حال ورشکست شدن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)